bouwverslag cap 232

was inmiddels ook al aan 2 luikjes bezig. heb 2 x 1 mm lagen triplex op elkaar. deze lopen nu over 2 ribben heen, dat verdeeld de kracht weer.

Raymon,

je schreef dat je nog 1,5 meter witte en 1,5 meter blauwe oracover wilt kopen in Dortmund. Heb je zoveel nodig voor die cap? Lijkt mij aan de ruime kant. Je kan er bijna 2 mee bekleden!! En wat voor cijfer had je voor je spreekbeurt over modelbouw?

Gr. Bert

heej bert
ik heb de wit nodig voor de vleugel en rood en blauw voor de strepen en ik heb dan iever iets over dan teweinig
en ga niet naar durtmund
cijfer weet ik nog niet ckkr geloof iets van een 7

Niet naar Dortmund? Ben je ziek of zo? Nee, waarschijnlijk ben je niet ziek, dan was je wel meegegaan.
Als je een 7 voor je spreekbeurt over modelbouw hebt gekregen, dan is dat mooi!! (kan je weer eens een 5 halen, dan sta je nog een 6 gemiddeld!!)

Gr. Bert

@bert en ben
ik zou wel ziek zijn maar ik heb een solicitage gesprek voor met 2 stage weken er na:(

@john
ik weet niet hoeveel cc die motor is want die is groter dan ik heb denk ik

dat klopt. maar het princiepen en dergelijke staat er wel heeel erg netjes in beschreven. de installatie werkt perfect bij hem. kijk maar naar de video van hem. het is schitterend om te zien hoeveel rook eruit komt.
gr john

ik heb er eindelijk weer wat aan gedaan :)
er zit nu glasmat op de vleugel dus kan vanaaf de vleigel nog even wit maken

afb20380.jpg

afb20381.jpg

afb20382.jpg

heb je de hele voorrand met die glasmat bewerkt? ik zie het namelijk niet op de foto's

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=823[\img]
hier gaat het kabeltje door lopen van de servo
[img]http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=827
hier komen bijde kabels uit en gaan naar het mpx stekkertje
album_pic.php

het richtings roer (heb men telefoon er even naast gelecht voor de maat
album_pic.php

en de vleugel
album_pic.php

het plekje voor de pyloot
album_pic.php

end resultaat van een avondje bekleden
heb ook met potloot de lijnen voor de kleur getekend maar kon ik niet op de foto krijgen

mooi hoor. begint echt steeds mooier te worden. heb je je tank ed al ingebouwd?

Back