bouwverslag cap 232

nee de tank zit er nog niet in maar ik heb op de servo kapjes en de striping na alles in de kleuren
heb foto`s maar kan ze niet uploaden

Looking good! 8)

Vooral zo doorgaan! :) Heb je van de zomer een mooi en goed vliegend model zodat je er weer een heel seizoen tegenaan kan!

graag nog iets meer svp, want m'n extra die volgens het zelfde principe wordt gebouwd wil ik 20 jaar vliegend houden :roll: :wink:

romp.jpg

normal_vleugel%20boven.jpg

normal_vleugel.jpg

@jeehaa
waar wil je info over hebben

ja heb nu een probleem
ik moet de striping warm maken met 80 graden maar hoe weet ik dat mijn boutje 80 graden is

Thermometer erbij pakken? :) Volgens mij hoeft het niet precies 80 graden te zijn, zou ook prima 70°C tot 100°C kunnen zijn verwacht ik. Zet een klein bodempje water in een bakje en zet de punt van je bout erin, als het water tegen zijn kookpunt aankomt zit je goed. Desnoods schroef je de temperatuur iets naar beneden.

Maar eh, wat was je van plan dan? Je striping voorverwarmen? :?

Zo, ook weer terug uit sneek? Wie is Kim, raymon? Als er dames in het spel komen is het gedaan met de hobby, zeker op jou leeftijd!!

Model ziet er leuk uit raymon! Zondag hoog, hoog!!??

Gr. Bert

zondag ben ik er niet neem hem zaterdag wel mee naar het veld
en kim :$:$ euh heb geen foto maar de hobby gaat gewoon door dan gaat zij weg

servo%20inbouw%201.jpg

servo%20inbouw%202.jpg

servo%20inbouw.jpg

de servo`s in de romp zitten er allemaal in en de motorkap staat bij de spuiter er komen nog specialen dingen aan de kap maar dat zien julie op de foto:P

Kan je zelf niet spuiten? Of laat je dit doen door je sponsor? (Nu bedoel ik je vader niet, maar de firma luchtmeijer) Hebben deze een spuitcabine?

Zondag gaat ie omhoog, nietwaar raymond? (tralalalala)

HOOG, HOOG, HOOG!!!!!!!!!

Gr. Bert

Het wordt goed weer van het weekend, dus daar kan het niet aan liggen! :D

ik laat hem idd spuiten bij luchtmeijer
maar zaterdag gat hij cliegen als het goed is maar mag niet vliegen zonder motorkap van pa:(

Ziet er leuk uit, ik heb de grotere broer van jouw cap (1.90m 23cc);

cap01.jpg

Heb er nu 5 vluchten op zitten, vliegt best straks zo'n Cap.

Grt.

Ik vlieg met de uitslagen vrij groot, zo groot mogelijk, zodat de servo's net niet gaan trillen. Echter vlieg ik in een pult, en dus niet met de zender in mijn handen. Maar ik vond niet dat de Cap speciaal gevoelig was op zijn hoogteroer.

Grt.

Waarom mag je niet zonder motorkap vliegen van je pa? Ten eerste kan je zo goed bij de motor om hem af te stellen. Ten tweede als je de kist al crashed (we hopen het niet!!) kun je altijd nog zeggen: Gelukkig hebben we de (motor)cap nog!! Hahahahaha............................ En ten derde vind ik jou oud genoeg om dit soort beslissingen zelf te nemen.

Of heeft vader ZEER speciale reden(en) om te gaan vliegen met de motorkap?

P.S. Is het nog gelukt met de rolroerservo's??

Gr. Bert

Back