Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thermometer erbij pakken? Volgens mij hoeft het niet precies 80 graden te zijn, zou ook prima 70°C tot 100°C kunnen zijn verwacht ik. Zet een klein bodempje water in een bakje en zet de punt van je bout erin, als het water tegen zijn kookpunt aankomt zit je goed. Desnoods schroef je de temperatuur iets naar beneden.
Maar eh, wat was je van plan dan? Je striping voorverwarmen? :?
de servo`s in de romp zitten er allemaal in en de motorkap staat bij de spuiter er komen nog specialen dingen aan de kap maar dat zien julie op de foto
Ik vlieg met de uitslagen vrij groot, zo groot mogelijk, zodat de servo's net niet gaan trillen. Echter vlieg ik in een pult, en dus niet met de zender in mijn handen. Maar ik vond niet dat de Cap speciaal gevoelig was op zijn hoogteroer.
Waarom mag je niet zonder motorkap vliegen van je pa? Ten eerste kan je zo goed bij de motor om hem af te stellen. Ten tweede als je de kist al crashed (we hopen het niet!!) kun je altijd nog zeggen: Gelukkig hebben we de (motor)cap nog!! Hahahahaha............................ En ten derde vind ik jou oud genoeg om dit soort beslissingen zelf te nemen.
Of heeft vader ZEER speciale reden(en) om te gaan vliegen met de motorkap?