Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze moet je in massaproductie nemen als pennenhouder, gaat absoluut een commercieel succes worden, zal als warme broodjes over de toonbank gaan.
Maar ik neem aan dat dat absoluut niet de bedoeling ervan is....wij mogen genieten van de exclusiviteitBekijk bijlage 407371
Van fouten kan je alleen maar leren Leon, maar dat is met alles zo als je rc trucks en trailers bouwt.Men is nooit te oud om te leren, maar volgens mij ga jij het niet houden van het lachen als je mijn gestuntel zal zien Bekijk bijlage 407388
Je weet ons iedere keer weer te verrassen met al het moois, even een kanttekening ben je niet bang dat je je uitlaten er af rijd bij een tunnel, als de container op een trailer staat.
Een begin gemaakt met het maken van de geluidsdempers.
De uitlaatdempers moet ook makkelijk te demonteren zijn, omdat tijdens het transport de uitlaatdempers er af moeten in verband met de maximale hoogte van 4 meter.
Bovendien moet en de uitlaatdempers ook waterdicht zijn boven op het dak/bovenkant van de container.