En ik ben weer wat verder. Hier en daar nog niet mooi geschuurd, maar ik vind het resultaat niet slecht. Het folieën komt al in de buurt en de maiden natuurlijk. Meeste werk zit hem nu nog in het maken van een mal voor de cockpitkap. Materiaal waar ik hem van wil gaan maken is ook nog niet bekend

c:
De onderkant van de voorkant bedekt. Was een lastige klus om het mooi te vervormen. Eerst nat gemaakt met water en in vorm gebracht. Laten drogen en toen had het zo'n beetje een spanningsloze vorm, maar een eitje was het niet.
De motor gemonteerd en de vorm bij de cockpitkap. Her en der zit nog een vlekje Albastine Easy super filler
Het concept van de motorkap is er al. Ik ga hem denk ik met magneten vastzetten. Moet hem alleen nog iets inkorten, omdat ik er wat te weinig speling met de prop op vind zitten. Deze ligt trouwens op de achtergrond, een Composite 10x5.
Het staartstuk is ook in afrondingsfase.
En dan als laatste een overzichtplaatje.
Ik meen dat hij nu op zo'n 850 tot 900 gram zit met de elektronica (ex. accu) erin en de vleugel erop. Heb dit een aantal stappen geleden gewogen dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik zal hem vanavond nog is wegen.
Groetjes Maurits