Bouwverslag constructo Albatros

• Topicstarter Topicstarter Bontekoe
  • Startdatum Startdatum
ziet er zeker goed uit.
is dat op de 2e foto, net na het voorste kanonsgat, een vertekening of gaat de reling daar een beetje met een hoek?

Het lijkt idd op een hoek maar ik het echt is het een bocht.
De foto's maak ik met een mobiel en ik zie dat sommige delen er anders op de foto uitziet dan in het echt.

Bedankt voor de complimenten.
Er zit heel wat tijd in het schuren van de romp.
En ik moet zeggen dat ik het steeds leuker gaat vinden. Bij elk onderdeel ben je gelijk een tig uren kwijt. Maar het resultaat en dat gecombineerd met jullie reacties maakt mij super trots en gemotiveerd om verder te gaan.

Ik vind het er ook goed uit zien. Het enige waar mijn oog steeds op valt als ik het verslag bezoek zijn de wielen van het kanon. Ik heb al gezien dat de bouwbeschrijving het zo uitwerkt, maar naar mijn gevoel zijn de wielen te klein en zouden ze buiten het rolpaard moeten zitten. Het is maar een kleinigheid, maar als je wat met de details wil spelen, dan is dat een aanrader.

Dat vond ik een min puntje. Ze hebben in de bouwdoos een stuk staaldraad en dat moet wielen voorstellen. voorlopig ben ik niet met het dek bezig en vrees ik dat dat nog lang gaat duren. Zelf vind ik de wielen lelijk, maar toen wist ik niet dat alles te veranderen is. Mijn bouwdoos heb ik gekregen en komt uit leiden. Toen wist ik niet dat er bij mij de regio ook modelbouwwinkels zijn.
Ik kan met de bijeenkomst 8 november de kanonnen meenemen en eens kijken of ik de wielen kan veranderen.

Back