bouwverslag container ship

hallo

hier het filmpje online gezet

ik vond de boot voor zijn lengte toch mooi de bocht ingaan
1.15 meter is nu niet echt heel groot maar als je de schaal bekijkt is dit wel een grote boot
nu nog de den klaar krijgen en dan de containers nog

gr raf

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha , heb ik dat weer:

Deze video wordt momenteel verwerkt.
Kom over een paar minuten terug.

Ik kijk morgen wel, ben benieuwd.

bij mij staat deze video is niet beshikbaar

de testvaart ging goed alleen moest ik uitkijken voor de golven. de baterij hield ook goed dus ik ben heel tevreden

full

deze paar boten gingen mee: de Lotus mijn nieuw schip, mijn bak Brecht, de Zinia, en de Neptune, dan ook nog een sleper en een vissers boot

ik heb veel mensen gezien van het forum (het is toch veel leuker als je weet met wie je praat op het forum:rolleyes:)

grtn Brecht

hallo
het is een lang filmpje dus het processen bij youtube duurt eventjes iets langer

gr raf

Vaart prima hoor Brecht!....gaat helemaal goedkomen.....(als je maar luistert naar Raf.;))

groeten,

Herman

Raf heeft het filmpje opnieuw ge-upload, en nu hebben we wel beeld:

Brecht, mag je trots op zijn, vaart netjes!

vandaag weer even gevaren in Genk er was wel veel wind dus ook veel golven dus hij ging een beetje trager er is wel geen water binnenkekomen

(hopelijk kan ik woensdag gaan werken)

grtn Brecht

vandaag eindelijk gaan bouwen:

-we hebben geplamuurt en geschuurd
-we hebben nog eens geplamuurt en geschuurd
en weet je wat we daarna gedaan hebben... geplamuurt en geschuurd:p
-en dan hebben we ook nog een beetje gespoten.

(foto's volgen)

grtn Brecht

Plamuren en schuren is altijd een tijdrovend en wat minder prettig klusje, maar als je er de tijd voor neemt wél erg bevorderlijk voor het eindresultaat!
Ik ben benieuwd... Shooooow us da candy!

hallo

ja door het goeie weer zijn we goed opgeschoten
en heeft de romp ook reeds een kleurtje aan een kant
en van dat schuren daar kweek je spierballen van hé
brecht zal wel foto's zetten straks hij moest nog ergens heen
morgen de andere kant afwerken (kleurtje zetten)en dan kan er aan de den verder gewerkt worden
er moeten nog een paar 100 paaltjes gezet worden

gr raf

jeah, ik ben door naar volgend jaar en ik heb een dike snoek gevangen!! mijn dag kan niet meer stuk (ook al is ie voorbij:rolleyes:)

foto's moet ik nog van mijn gsm op mijn pc zetten en dat is nog niet zo'n gemakkelijke klus.

grtn Brecht

Nee, Ad, daar leert hij alleen "nutige" dingen, althans volgens zijn onderschrift... ;)

Foto's van GSM op PC is inderdaad vaak lastig. Heeft je GSM een geheugenkaart waar de foto's op worden gezet? Dan kun je die misschien zo in een kaartlezer steken. Scheelt jongleren met al die "PC-suites" of hoe het programma wat bij jouw telefoon wordt gebruikt dan mag heten.

Back