Bouwverslag depron Mustang P-51D

maar hopen dat het leven dat weer snel toelaat!

laat je door het leven maar niet kisten en pak de draad maar snel weer op!

ben benieuwd naar dit vliegtuig,

wel grappig om te vertellen misschien, ik doe folders als bijbaantje, en afgelopen maandag zag ik bij iemand in zijn kamer een P51D liggen :) Het is een bouwdoos (balsa). ik zag van het vliegtuig zelf alleen de vleugel liggen, en dat hij bezig was met retracts. Ik hoop dat ik binnenkort die man is spreek, lijkt met leuk om te weten of hij nog meer vliegtuigen heeft. Voorzover ik weet heeft die man maar 1 arm..

toch leuk zo'n bouwdraadje over een vliegtuig waar al ruim 1,5 jaar niks aan is gebouwd .

KOM OP sadkingbilly!!! gooi die tv uit het raam en verhuis naar een huurhuis waar onderhoud voor je word gedaan, geef je vrouw (wanneer aanwezig) een weekje vakantie uit eigen zak en ga lekker bouwen :D

Lol, erg he ;)

Net de F16 klaar (en gecrashed, veel te zwaar) en heb op dit moment de ribben voor de balsa Holiday op tafel liggen (deels uitgesneden pas), ik ben helaas niet zo'n bouwer de laatste tijd. Zelfs mijn ARF kistjes liggen stof te verzamelen :(

moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje herken. Ik moet mezelf ook altijd dwingen eerst een bestaand bouwproject af te bouwen voordat ik aan iets anders begin. Maar vaak kom je iets tegen waar je gelijk aan begint en voor je het weet heb je vanalles half af op zolder.

offtopic:
waar vlieg je?

Op verschillende plekken in en rond Zwolle, vooral het oude CSV terrein of een braakliggend stuk land op de Hessenpoort. :)

En het probleem met veel van de dingen op zolder is dat ik er nét niet de goede spullen voor heb liggen (motor, regelaar etc) of dat het zoals met de F16 bij de maiden foutloopt waardoor ik er gelijk de balen weer van heb.

stug vol houden! ;)

ik heb minimaal 3 onafgemaaktje projecten liggen die allemaal ooit gaan vliegen, als ik ooit een keer de tijd vind om om ze af te maken :mrgreen:

Tijd is het probleem niet, me ertoe zetten daadwerkelijk te gaan bouwen wel. De Holiday moet eind augustus vliegklaar zijn (want het Holiday event is in september) maar ik voel eigenlijk niet de aandrang om bezig te gaan met de mustang.. (of de funjet, of de extra 330, of de easystar, of de 80 cm en 250 cm zagi/combatwings, of de originele holiday, marvel en dart, of de shark (80cm speedkist van depron), of de drie foxjes die op een setup wachten, of de discus (dito), of, of, of...) :( en dan heb ik het nog niet eens over de stapel plannen die ik uitgeprint heb liggen. En dan moeten er binnen afzienbare tijd ook nog DLG's uit de vacuümzak bijkomen.

Misschien is het wel gewoon teveel ;)

hoi sadkingbilly,

ik heb het zo'n beetje bekeken en ik zou hem misschien ook willen bouwen.
maar hoe heet dat materiaal waarmee je hem zou bedekken?
en hoeveel gaat hij ongeveer wegen?

Laatst bewerkt:
Back