Bouwverslag: DIY Mini Quadcopter

Vul 2 van de vier antwoorden in a.u.b. en alvast bedankt!

• Ja, ik heb wel interesse in een kit.

Votes: 31 64,6%
  • Nee, ik heb geen interesse in een kit.

Votes: 12 25,0%
  • Ik wil een 26,5cm frame voor 6" props of het maakt mij niet uit.

Votes: 14 29,2%
  • Ik wil perse een 22cm frame voor 5" props.

Votes: 8 16,7%

• Total voters
    48
Ik zal ze morgen opnieuw posten, maar dan wel allemaal in de startpost. Voor de bijhorende tekst zul je dus het topic moeten doorgaan...

Echt jammer dat de foto's het niet doen!!! :(
Wilt ze nogmaals posten??
alvast bedankt

Plastic 3D geprinte delen, ik zal proberen morgen nog een render te maken.

Hi,

Het frame ziet mooi uit, hoe bevestig je de ronde carbon buis aan de motors en de center plate?

Tip: Misschien kan je beter de image host imgur gebruiken? imgur: the simple image sharer

wauw , toch niet allemaal in de eerste post.
Thanks
icon6.gif

Woop woop, nieuwe (digitale :mrgreen:) versie:

ExtrV1.4.png

(klik op de afbeelding voor grotere versie)

Verder zijn de 10g 2000kv motortjes binnen, maar heeft iemand een idee welke propadapter daar goed bij past?
Maakt niet uit of ik het in het buitenland moet bestellen, zolang het maar een goede is :).

Groeten,

de adapters die er bij zitten kan je gebruiken.
eerst de prop en dan de adapter er boven op dan zit het goed strak en het rubber.

Hey,

Geïnspireerd door holco doe ik een interesse peiling. Als er genoeg interesse is wil ik wel kitjes verkopen van mijn quad, dus incl. plastic (3D print) onderdelen, G10 onderdelen, carbon buisjes en boutjes.

In de enquête kun je ook kiezen tussen een 22cm of een 26,5cm frame.
Normaal zou ik een 22cm frame maken, maar sinds de Plush 6A groter is geworden past alles beter in een 26,5cm frame.

Het zal dus een frame gelijkaardig aan deze versie zijn:
ExtrV1.4.png

Groeten,

Hey,

Kleine update, ik heb een nieuw frame ontwerp:

Quad3.1.png

Voordelen:
- Geen 3D print onderdelen (=cheap)
- Regelaars kunnen in de armen
- Simpel in elkaar te zetten met spacers

Als mijn CC aankomt laat ik het maken en hopelijk loopt alles dan verder goed (geen exploderende regelaars enzo).

Groeten,

En hier passen dus wel de nieuwe plush 6 in gezien de verandering van buisjes naar dubbele plaat?

Hoe groot is het middenstuk? wat voor controller bordjes zouden er op kunnen qua formaat ?

Het is 6x6cm, een KK zou kunnen als ik het ontwerp lichtjes aanpas.

Het is inderdaad makkelijker om de nieuwe Plush 6A erin te krijgen, maar de armen zijn nu 1,4cm breed en ik denk dat de nieuwe Plush Nog een beetje breder is. Kan ook aangepast worden, maar als je de oude gebruikt scheelt het gewicht denk ik.

EDIT; De nieuwe Plush past wel!

En hier passen dus wel de nieuwe plush 6 in gezien de verandering van buisjes naar dubbele plaat?

Hoe groot is het middenstuk? wat voor controller bordjes zouden er op kunnen qua formaat ?

Back