Bouwverslag DJI F550 (update deel 2)

Bouwverslag Dji F550

Setup;

Frame: DJI Flamewheel F550

Motor: NTM Prop Drive Series 28-26A 1200kv

ESC:Turnigy TY-P1 25Amp (voorzien van Simon K firmware en de rode draad verwijderd)

Props : Graupner E-prop 9x5

Flightcontroller : Naza-M met GPS module

Ontvanger: Spektrum AR8000

Landing gear: DJI F550 Landing Gear Set Aeroxcraft

Camera : GoPro hero 3

Led-strip rood en groen aangesloten op een Turnigy Ontvanger bediende schakelaar (hierop ben ik nog aan het wachten)

Ik weet alleen nog niet hoe ik de 6 plussen en minnen op een mooie manier kan doorverbinden in het midden van het frame.

Heeft iemand hier een goed idee voor, wil dat het er netjes uitziet.

Tevens wilde ik op de ESC’S een soort van schuimrubber of foam plakken maar ik weet niet waar ik dat kan krijgen.

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk gaan we volgen, ben dol op bouwverslagen ;)
Je kan de leds ook op de regelaars punten vast zetten op distributie board. Moet er wel even een extra weerstandje tussen,(leds zijn voor 12 volt, en niet 4s lipo me tmax 16,8) hoewel vele de ledstrips gewoon op 4s lipo drukken ;)

Emil,

Ik heb een schakelaar gekocht om de leds aan en uit te zetten via de zender.
Die schakelaar schakeld op de + dus kan ik de plussen niet op het bord zelf solderen.

Danny

Leuk gaan we volgen, ben dol op bouwverslagen ;)
Je kan de leds ook op de regelaars punten vast zetten op distributie board. Moet er wel even een extra weerstandje tussen,(leds zijn voor 12 volt, en niet 4s lipo me tmax 16,8) hoewel vele de ledstrips gewoon op 4s lipo drukken ;)

Zo te zien heeft hij een 3S lipo.

Emil,

Ik zie in jou verslag dat je van die zwarte foamtape gebruikt.
Waar kan je die krijgen?

Gr Danny
Dubbelzijdig klevend haal ik bij HK, en de enkel zijdig komt bij de lidl weg, of te koop bij de bouwmarkt. zoeken op 3m isolatie band. tegen tochten kieren en geluid en trillingen..

Gaat prima werken zo. Heb mijn gps module draad nog kleiner opgerold, werkt ook gewoon goed.. Btw, de kabel geeft alleen maar info door aan de fc. Daadwerkelijke antenne zit in de module zelf..

Re: Bouwverslag DJI F550

Waar zou ik iemand anders een fout in zijn model laten bouwen? Denk je dat ik me goed voel als door iets wat ik zei iemand crash? Beetje rare reactie vind ik maar goed, dat terzijde.

Nee niet daarom, maar omdat ik al meerdere modellen zo heb opgebouwd en gevlogen, en je merkt er niks van. Dít komt door het geen wat lennie ook al zei.

Het is toch jouw model niet bedoel je ?

Ik denk dat Vinni iets meer ervaring heeft in de omgang met Quadcopters als jij .

Dus is jouw reactie gewoon niet toepasselijk hier.

Ook ik rol gewoon de GPS draden , zelfs de lange futaba antennen van de ontvangers krijgen een lus in hun systeem.

Mvg Johan

Ik geef als zendammateur advies, net als de doktor doet als hij zegt dat je moet stoppen met roken.
Nu ben ik zo'n 40 jaar ouder dan die doktor en heb ruim 40 jaar gerookt en die doktor nog geen enkele sigaret.
Dus wie heeft er nu meer ervaring met roken en wie is hier ouder.......snotaap van een doktor, wat weet die er nou van.
Aan jullie of je mijn advies (of dat van die eigenwijze doktor) wilt opvolgen.

Nou nou.. Net begreep ik niet waar de reactie vandaan kwam, maar dit slaat helemaal nergens op.. Heb je onderbouwende informatie over dat dit zo niet gaat werken? Heb je überhaupt wel een naza met gps module? Heb het idee dat je zomaar wat aan het roepen bent..

Robbie, volgens mij bedoelt ie te zeggen dat hij de dokter is.. (zendamateur) lol..
dit verziekt een heel mooi bouwverslag op deze manier om zo'n l#llig klein dingetje.. Van mij mag een Mod dit verwijderen..

Back