Bouwverslag Dragonous II Elite

• Topicstarter Topicstarter fredje
  • Startdatum Startdatum
F

fredje

Guest
Hallo iedereen,

Deze ochtend naar Alex van ercmarket.com geweest een dragonous gaan halen. Ik zal hier de komende dagen mijn bouwverslag plaatsen over deze fantastische electro die zeker valt te vergelijken met de trex se.

Hier zie je de kit zoals ik hem ben gaan halen:
8906273056.jpg

In de doos zitten een heleboel stukken die op het eerste zicht van zeer goede kwaliteit zijn!!!
Ook zijn alle zakjes gelabeled, de labels vind je ook terug in de handleiding zodat je weet welk zakje je nodig hebt.
De manual ziet er ook zeer netjes uit. Dus deze namiddag begin ik aan de bouw, stay tuned!!
8906273189.jpg

8906273121.jpg

De spektrum dx7 zender zal ik ook testen!
8906273263.jpg

in combinatie met de ar7000
8906273249.jpg

Ziezo, deze namiddag nieuwe foto's!

Gr,
Fredje

veel plezier met bouwen jongen,, :lol: :lol: :lol:

laat de foto's maar komen

groetjes baileys

Heel erg fraai, dit draadje ga ik zeker volgen :D

Het zou leuk zijn als je wat grotere foto's plaatst tijdens het bouwen (bijv. 640x480), en om close ups te maken van bepaalde onderdelen de macro stand van de camera gebruiken.

wauw mooi man!
de dragonous zou een verbeterde t-rex SE zijn dacht ik gelezen te hebben op helifreak.. belooft veel goeds dus!
mag ik misschien vragen voor hoeveel je de dx7 zender/ontvnager hebt gehaald? ik kan alleen sets vinden waar 4 digi servo's bij zitten.

Bij de spektrum zit 4 digitale servo's een ar7000 ontvanger en de zender + zenderbatterij.
Voor de prijs verwijs ik naar de site van ercmarket:
Hier heb je de link.

Vanavond post ik het vervolg van het bouwverslag!

Gr,
Fréderic

Ik heb er over gesproken met alex. De verdeler hier in de benelux verdeelt ze enkel met de dingen die ik in bovenstaand bericht heb gezegd. Kan niets aan veranderd worden tenzij je in Amerika besteld maar dan betaal je ook de port.

Gr,
Fréderic

Hallo iedereen,

Hier ben ik weer. Heel de kop is nu ineengezet.
Hier heb je alle foto's. Morgen komt de rest.
8915003269.jpg

8915003256.jpg

Ik heb deze namiddag zoals je ziet niet echt veel gebouwd, ik ben ook maar rond 6 uur begonnen. Ik heb de hele namiddag aan mijn DX7 gesoldeerd om van mode 1 naar mode 3 te gaan. Wie dit ook wil op zijn dx7 kan mij gerust pben. Het is een zeer groot werk, maar het is ook een prachtige zender.

Gr,
Fréderic

hoi
nou heb fredje en zen pa al bezig gezien word een super heli vloot.
heb ook life mogen genieten van het samen steken van zen elektro heli moet zeggen ziet er super strak uit en mooi gemaakt in ieder geval.
denk dat de t rex se concurentie zal hebben als je ziet wat deze maar kost in bouw kit.
ik ben de trotse eigenaar van zen t rexje hi hi.
mvg pedro

Ziezo, deze ochtend weer beetje gebouwd, de tailcase zit nu helemaal in elkaar. In al het gene dat ik al gebouwd heb zit er nog nergens speling op. So far, so good.

9005513620.jpg

9005513559.jpg

9005513598.jpg

Gr,
Fréderic, stay tuned

Deze week ga ik testvliegen.
Mijn electronica is de volgende

Jeti spin 44A regelaar
3* Hs 56 hb op de cyclics
4s 2150 flightpower lipo
Align 430L (4050kv)
gyro 401 met 9650 (dit is echt de setup voor de staart van een electro)

Ziezo weer beetje gebouwd, het frame is nu gedeeltelijk gebouwd. Hier zijn de foto's:
9006214371.jpg

9006214327.jpg

9006214238.jpg

Gr,
Fréderic

Weer beetje verder gebouwd. De heli is nu volledig af. Nu nog de electronica inbouwen en we kunnen de maiden proberen. Misschien deze avond vluchtje doen. Deze namiddag ga ik ook nog proberen de canopy te airbrushen. Bij het bouwen geen enkele foutje tegengekomen. Op heel de heli zijn enkel de ball links in plastic al de rest is aluminium en carbon. Ook zit er nergens speling op. Hier zijn de foto's:
9105495068.jpg

9105495064.jpg

9105495163.jpg

9105495192.jpg

9105495233.jpg

9105495215.jpg

Gr,
Fréderic

enn enn :lol: :lol:

vliegt ie al :?: :?:

alvast veel plezier
enne ziet er goed uit

groetjes baileys

Morgen waarschijnlijk de lang verwachte maiden. De canopy is nog bezig met een transformatie dus we zien wel.

Gr,
Fréderic

Back