Bouwverslag Durafly Fieseler Storch.

Ik heb een bouwverslag van de Durafly Fieseler Storch op RCGroups gezet (daar ben ik wat actiever dan hier).

Wilde het jullie toch niet onthouden :)

Hopelijk snel een maiden, nu nog even met de schaaldetails door aan het gaan....

Kusunokimasahige's Durafly Fi-156 C3 Fieseler Storch Scaling up thread - RC Groups

Een voorbeeld van het model zoals je het koopt:

25669-61.jpg

Laatst bewerkt:
.
Dat aangepaste landingsgestel veert prima en is sterk zat! ;)
Blijft een hele leuke kist een Fieseler Storch, jouw aanpassingen maken de Durafly versie een stuk mooier!

Succes met de bouw,
Groeten, Ramses

Hier is de maiden van mijn Storch. Ging niet zo lekker.

Fouten bij de bouw. Uiteinde Slat rechtervleugel te hoog. Toestel wilde enorm naar links overhellen. Kan ook gekomen zijn in combinatie met een lichte warp in het stabilo.
Verder enorm staartlastig, wordt dus extra lood toevoegen. Maar ja, wel geland (in de sloot) Ze was bijna droog aan de voeten maar veerde van de kant in het water. Resultaat, alléén de ESC voor zover ik kan zien naar de gallemiezen. De AR6100e moet ik nog testen. Maar er komt een nieuwe AR6200 aan dus daar maak ik me niet al te druk over.

.

Laatst bewerkt:
Zo. Even de slats er af gehaald maar het probleem bleef, dus maar de linker aileron laten zakken. Denk dat het met wat extra gewicht aan de linker vleugel op te lossen.

Beetje baggerlanding maar toestel bleef heel ;)

Hier de video van de testvlucht zonder slats :

Laatst bewerkt door een moderator:
Back