Bouwverslag Ecoiffier 3155

Discussie in 'Bouwverslagen - Vliegen' gestart door Benno Z, 25 okt 2007.

  1. Benno Z

    Benno Z Guest

    Vandaag een nieuwe kist gekocht. Dit keer geen ARF maar een complete zelfbouw. Na de bouw van mijn ARF Cessna leek mij dit wel een goede keus.

    Na het uitpakken viel mij meteen op hoe degelijk en netjes de onderdelen zijn afgewerkt. Ook de handleiding is erg duidelijk.
    Wat ook fraai is, is dat voor de geringe prijs van dit toestel twee piloten zijn meegeleverd.
    De aandrijving vindt plaats dmv twee turbine motoren, beide motoren zijn meegeleverd.

    Hier alvast twee foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hij is bedoeld voor mijn zoontje van 9 maand, zodra hij oud genoeg is hoop ik hem via deze kit bekend te laten worden met modelvliegen :D
     
  2. skyhigh

    skyhigh

    Lid geworden:
    24 apr 2007
    Berichten:
    1.355
    Locatie:
    Utrecht .
    haha :D die is goed, zeker doen, zo kweek je modelbouwers


    Skyhigh
     
  3. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.810
    Locatie:
    Zeewolde
    hehe, volgend jaar wil die kleine van mij graag dit model eens samen proberen met die kleine van jouw op de hei ;-)
     
  4. Benno Z

    Benno Z Guest

    Aan de kabel neem ik aan :wink:
     
  5. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.810
    Locatie:
    Zeewolde
    Neem ik ook het watervliegtuig van onze kleine mee :)
    [​IMG]

    Als je die kleine van ons vraag: "waar is het vliegtuig?", dan gaat ie op zoek naar 1 van de 2 wat kleinere speelgoedvliegtuigjes die in de kamer rondslingeren, pakt die bij de vleugel op, beweegt hem boven zijn hoofd heen en weer en doet "vrooeeemmmmm........." :rolling:
     
  6. Igor

    Igor

    Lid geworden:
    19 apr 2007
    Berichten:
    2.083
    Locatie:
    Eindhoven
    Cool,
    hoelang gaat de bouw duren?
    en we verwachten wel een uitgebrijd fotoverslag, en natuurlijk een filmpje van de maiden :)
     
  7. Benno Z

    Benno Z Guest

    Tja, hoe oud moet een kind zijn om te kunnen bouwen? Dat duurt nog een tijdje. Ik schat dat hij het krijgt op zijn tweede verjaardag.
    Het was in de aanbieding bij de Lidl voor een zacht prijsje dus die heb ik vast ingeslagen voor later....(net als een piratenboot en een elektrische hijskraan......)
     

Deel Deze Pagina