Directe aansturing was naar veel pogingen geen optie... Ik kon de servo niet echt goed kwijt. De boog in de stuurkabel is het geworden. Ik zal nog even wat foto's plaatsen.
Kortom. Motor inbouw nu echt klaar. Alles werkt en wordt aangestuurd. Choke via een palletje buiten de kap. Ik heb er geen servo op gezet.
Maar nu. Volgende vraag. Waarmee en hoe bevestigen jullie je wielen en wielkappen?????
In mijn Wigens heb ik zelf een paar aluminium assen gedraaid. Deze houden perfect.
De as word samen met de wielkap geklemd door de Grote schroefdraad. De as daarna is voor het wiel.. 6mm as. Een klemring houdt het wiel op zijn plek. Alles valt net binnen de breedte van de wielkap. Wel mooi dus..
Maar
1) het draaien van de assen is nogal een klusje. Ik heb ff geen toegang om dit te doen nu (Had ik toen wel).
2) de wielen begonnen redelijk snel te klappern op de assen. Ik weet niet of dat door het zachte alu kwam of door de kunstof lagertjes van de kavan wielen.
3) het Wielkapje zit maar aan een kant vast. Wel mooi maar hierdoor beschadigde de wielkap snel. Ieder klein haakje in een kuiltje of pol veroorzaakt een klein scheurtje in de buurt van de bevestiging.
Kortom. Geef eens ideeen over de bevestingen die jullie zouden toepassen...
Grz
Mark