Dag Johan en alle andere forumleden,
Ik volg hier met veel belangstelling dit bouwverslag. Momenteel werk ik met een vergelijkbare configuratie maar dan wel met de standaard DJI motoren met APC props 10" erop. Gebruik hetzelfde landingsgestel en gimbal voor mijn CamOne infinity cameraatje. Als zender gebruik ik de Spectrum DX6i met bijhorende ontvanger.
Ik wil echter de configuratie gaan verbouwen en uitbreiden. Ik zou graag mijn Sony handycam cx730 ermee de lucht willen inkrijgen en besturen vanop de zender met de Sony LANC-Ctrl (camera remote control). Samen met een 8400 mAh batterij en de camera kom ik toch aan een totaal gewicht van dicht bij de 3kg. Daarvoor is een en ander aan verandering toe. Eerst en vooral zullen de motoren toch wel van een iets zwaarder kaliber moeten zijn en de zender zal over meer kanalen moeten beschikken. Wat de motoren betreft was mijn oog gevallen op Tiger Motors MT-2814-10 770KV (is dat een goeie keuze?) en voor de zender op de Graupner - MC-20 Hott zoals die van jou Johan. Daarom precies volg ik dit bouwverslag om meer te weten te komen over die MC-20 Hott in combinatie met de DJI F550 met NAZA en GPS. Ook het telemetrie gebeuren met de GPS Vario spreekt me wel erg aan om zo toch wat meer controle te hebben over de hexacopter. Ik ben benieuwd naar uw testresultaten. Proficiat trouwens met een zeer nette opbouw en succes met de testen.
Vriendelijke groeten
Hans