bouwverslag: goldberg super chipmunk deel 2

ja beste forum leden wie het gevolgd hebben, ben ik bezig geweest aan een chipmunk. die is nog niet af ik ben iets verder dan hier: bouwverslag-romp-golberg-super-chipmunk op die link kun je deel 1 zien , ik heb een poosje niks aan de chipmunk gedaan ivb school en ander project ( serval ). ik heb vandaag de motor proberen te bevestigen wat nog een redelijke klus was omdat de enya 15 cc 4-T de cabrateur aan de achterzijde heeft en dus best dicht tegen de romp komt. morgen of overmorgen komen er nieuwe foto.

mvg Cas rademakers

Laatst bewerkt door een moderator:
de foto's

full

de chipmunk hoe die er nu uitziet

full

de motor

full

en de staart nog afneembaar voor folien

mvg cas

Hoi Cas,

je bent een echte bezige bij!
Succes met folien en het invliegen. Ik zie 'm wel boven het Weerter luchtruim.

Grtz Frank

zo vanmiddag eventjes de motor kap eruit gehaald, nu kwam ik er daarna achter dat mijn motor iets groter is dan de orginele die er normaal op moet in cc's dus komt onder net wat korter uit maar wel haalbaar

full

pfff, die motor-steun was dus niet zo sterk. de chipmunk lag ondersteboven op een stoel en is dr s'nachts waarschijnlijk vanaf gevallen en toen is de motor-steun afgebroken, gelukkig was er met de rest niks aan de hand. ik denk als ik een keer flink gas gaf dat hij dan ook door brak. heb gewoon maar weer een andere erop gezet dan maar. weer jammer van de tijd

Back