Sleurhutje
Forum veteraan
Het moet natuurlijk sneller en verder dus voor de zichtbaarheid maar een flitsend kleurtje erop gespoten. 8O
Ik heb op mijn zender voor de 64cm de D/R ingesteld zodat bij de start de uitslagen +/- 1mm zijn en eenmaal in de lucht en met wat snelheid zijn de uitslagen +/- 1,5mm voor hoogte- en +/- 3,5mm voor rolroeren. Hoeken is geen enkel probleem, rondje op de vierkante meter op half gas.
Vanwege de harde wind gisteren (windkracht 4+) een bijbehorende harde landing gemaakt als gevolg van veel turbulentie vlak boven het veld. Aan komen vliegen, gas een beetje dicht en in glijvlucht lager en lager tot 30cm hoog, toen *kwak*. Complete neus eraf. Neus weer met POR vastgezet, twee carbon strips over de lengte van de romp geplakt (van punt neus tot 2/3 romp). Ook heb ik de motorkap nu ter hoogte van de cockpit doorgesneden en de voorstel helft vastgelijmd op de onderkant om meer stevigheid te krijgen.
In handen van Theo moet alles wel goed komen.

Ik heb op mijn zender voor de 64cm de D/R ingesteld zodat bij de start de uitslagen +/- 1mm zijn en eenmaal in de lucht en met wat snelheid zijn de uitslagen +/- 1,5mm voor hoogte- en +/- 3,5mm voor rolroeren. Hoeken is geen enkel probleem, rondje op de vierkante meter op half gas.
Vanwege de harde wind gisteren (windkracht 4+) een bijbehorende harde landing gemaakt als gevolg van veel turbulentie vlak boven het veld. Aan komen vliegen, gas een beetje dicht en in glijvlucht lager en lager tot 30cm hoog, toen *kwak*. Complete neus eraf. Neus weer met POR vastgezet, twee carbon strips over de lengte van de romp geplakt (van punt neus tot 2/3 romp). Ook heb ik de motorkap nu ter hoogte van de cockpit doorgesneden en de voorstel helft vastgelijmd op de onderkant om meer stevigheid te krijgen.

In handen van Theo moet alles wel goed komen.
