Bouwverslag Hamburger Haven 1:250

jessis, ik heb je werk volgens mij al eens eerder gezien bij een open dag van de ZMBC, maar ik zit nu naar jouw eindfoto's te kijken, valt me naast - again - het angstaanjagende detailniveau op dat je nog geen 200m van me vandaan woont... die paaltjes, dat hek... Ik gebruik die vijvers sporadisch om in te varen / testen ;-)

Jeetje wat een secuur werk, je ziet amper dat het van karton/papier is gemaakt, het is zo gedetailleerd! Ben benieuwd naar je volgende project

Xx-

Ha Marienke, nou zie de Wespe (die is al weer af) en de Undine (net gestart), beide ook van HMV in karton. De links staan in mijn handtekening.

jessis, ik heb je werk volgens mij al eens eerder gezien bij een open dag van de ZMBC, maar ik zit nu naar jouw eindfoto's te kijken, valt me naast - again - het angstaanjagende detailniveau op dat je nog geen 200m van me vandaan woont... die paaltjes, dat hek... Ik gebruik die vijvers sporadisch om in te varen / testen ;-)

Nou, wie weet een kopje koffie? Of kom nog eens langs op de ZMBC op een dinsdagavond!

Back