Bouwverslag HK Predator met DJI E600 tuningset Naza V2 osd etc etc

Hoi allemaal,

Ik ga proberen om een bouwverslag te maken van een HK Predator met DJI E600 tuningset. Wordt overigens mn eerste verslag. Tips welkom.

Ingrediënten:

Hk Predator 650 Quadframe
DJI E600 motoren en esc
Naza v2
Dji Mini Osd, Can Hub, Bluetooth, 2,4ghz Datalink met waypoints
Fatshark cam + Predator goggles
Immersion 600Mw
Cloverleaf antennes
Led
8000 Zippg 6s Lipo
graupner mx-16

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ben benieuwd, die landing legs zien er niet zo stevig uit, ik denk dat die bij een beetje harde landing al kapot zijn

Foldable frame zie ik? Handig, hopelijk sterk genoeg inderdaad.
Hoeveel mm zijn de frameplaten?

Ik zie op rcgroups iemand die er pancake motors opzet met 17inch props... Wow

Foldable frame zie ik? Handig, hopelijk sterk genoeg inderdaad.
Hoeveel mm zijn de frameplaten?

Ik zie op rcgroups iemand die er pancake motors opzet met 17inch props... Wow

Frameplaten zal morgen ff opmeten. Heb m ook gezien met 17" props. Hij heeft de armen daardoor moeten verlengen. Ik ga het eerst met de standaard prop van dji 12" proberen.

full

Zit nu wat meer stabiliteit in het landingsgestel, maar is idd niet erg stevig op 1e gezicht. Zal deze miss later verstevigen met carbonplaatje.

Ff knutselen tijdens mn werk. Heeft het toch nog voordeel om eigen baas zijn ;-)
full
full
full
full

Soms gaatjes wel ietsje opruimen. Verder wel goed te doen. DJI f440 en f550 wel een stuk makkelijker om te maken. Straks de armen en motoren in elkaar zetten. Laterzzz

Frame krijgt langzaam vorm. Slapen wordt moeilijker. Denk steeds aan de maiden. Hoe vliegt ie? Hoelang? Vliegt ie überhaupt etc etc. ;-)
In het echt veel mooier en groter als op de foto.

Laterzzzz

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit ben benieuwd naar de e600 set. Of hij jouw bevalt en of het echt veel uit maakt kwa vliegtijd... Ben benieuwd[emoji2]

Back