Bouwverslag Hydromite

• Topicstarter Topicstarter gorgoknight
  • Startdatum Startdatum
kan je em ook meteen ff waarschuwen want hij gebruikt MIJN fotos van MIJN hydromite als je deze wil gebruiken zet er even bij dat deze foto en boot niet van jou zijn en vragen of je ze MAG gebruiken

mvg Rick

Er valt weinig te zien
het enige wat ik zie is:

Access denied

--------------------------------------------------------------------------------

This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

--------------------------------------------------------------------------------

You are redirected to the Wanadoo Homepage in five seconds

Vanuit deze pagina wordt u binnen 5 seconden doorgestuurd naar de Wanadoo Homepage

Gr Hans

Idd xiro, ik zag jouw fotos, en dacht al, hey die site is van xiro.... totdat ik op contac klikte, en fotos van brandstof autos zag, die van de webmaster waren....

beetje bij elkaar geschraapte website... srry.

Idd even netjes vragen aan de eigenaar van de fotos of je ze mag gebruiken.

Groeten

Tim broeke

Ik heb mijn hele site veranderd en dat ene plaatje weggehaald bij de hydromite. neem nogmaals een kijkje, en mag het leuk wezen. en als iets niet goed is stuur dan een mail of via contact. Dank U :)

en sorry mensjes voor wie ik zijn plaatjes heb gebruikt. :D

als je die blauwe hydro er ook afhaald dan is er nog iemand blij want die is ook niet van jou :)

De foto van de blauwe hydromite mag je gerust laten staan tot je een foto van je eigen boot hebt.

Dirk "de bouwer van de blauwe boot"

PS ik heb wel betere foto dan deze van hydromites

ja ja. als je leuke foto's hebt dan mag je ze opsturen en misschien maak ik er wel een internetsite van met plaatjes :D

Back