Bouwverslag Karel Doorman

Discussie in 'Marineschepen' gestart door GertRoelse, 15 apr 2009.

  1. GertRoelse

    GertRoelse Guest

    Wie heeft er duidelijke detail foto's van zijn karel doorman bouw. Ik bouw een m-fregat 1:100. Romp is ready, Ben bezig aan de opbouw. Maar heb geen duidelijke foto's.:(
     
  2. javamichel

    javamichel Guest

    hallo

    de m fregatten zijn nog steeds in de vaart dus is het een idee om op de vlootdagen te gaan kijken . ik denk dat je dan wel een klein cameraatje mee moet nemen , omdat je w.s. je tas moet inleveren voor je aan boord gaat. ps 16 mei is er de marine vaardagen . waar wet ik niet maar verderop in dit forum is daar een onderwerp over

    m.v.g. michel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2009
  3. Kreeft

    Kreeft

    Lid geworden:
    4 dec 2007
    Berichten:
    491
    Locatie:
    Hasselt ( B )
  4. FreekS

    FreekS

    Lid geworden:
    17 jul 2008
    Berichten:
    944
    Locatie:
    Baarn, Nederland
  5. javamichel

    javamichel Guest

    hallo beste allemaal
    ik ben niet de gene die een m-fregat aan het bouwen is dit is gert roelse.
    ik heb geen idee welke fregatten ze hebben verkocht en aan wie , er zijn er geloof ik ook een paar verkocht aan de chileenen, en de meeste s fregatten aan de grieken. en de tromp/ de ruiter helaas naar de sloop.
    maar er zijn nog wel m fregatten in dienst en deze zullen vast aanwezig zijn op de vlootdagen.
    toch bedankt voor alle tips.
     
  6. FreekS

    FreekS

    Lid geworden:
    17 jul 2008
    Berichten:
    944
    Locatie:
    Baarn, Nederland
    Hi Michel, sorry!

    Er zijn nog twee M-fregatten in Nederlandse dienst; 2 zijn verkocht aan chili, twee aan belgie, en twee aan Portugal, allemaal voor een aalmoes (net als de 13 P3 Orions aan Duitsland verkocht zijn). Daar krijgen wij 4 Patrouilleschepen voor terug.

    Een M-fregat is meestal in de West, dus er kan er een op de vlootdagen zijn.

    Freek
     
  7. hms kortenaer

    hms kortenaer

    Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Berichten:
    170
    Locatie:
    delft
    m fregat

    kom toch naar de marinevaardag op 16 mei in heemskerk nh bij beverwijk bij de vaargroep
    ijmond daar staan wij marine modelbouw wij komen van div.club en vriendenkring op die dag komen 75 marine scheppen van binnen en buitlandse marine je ben van harte welkom op die dag en dan vraag je naar marco de koster van de mini marine internationaal en neem je usb
    stik mee ik heb fotos van de m fregat voor je vr gr marco van de mini marine internationaal
     
  8. GertRoelse

    GertRoelse Guest

    Helaas kan ik die dag niet komen. Ik moet werken. Zou je die foto's niet kunnen doormailen naar me?
     
  9. GertRoelse

    GertRoelse Guest

    tnx

    Heel erg bedankt voor je foto's op deze site te zetten. Ik heb er al veel aan gehad.:)
     
  10. GertRoelse

    GertRoelse Guest

    tnx

    eindelijk weet ik eenbeetje hoe dit forum werkt en hoe ik iemand kan bedanken. Bij deze bedankt voor je info. De belgische site heeft meer foto's dan de nederlandse marine ooit heeft vrijgegeven. Nogmals tnx
     
  11. hms kortenaer

    hms kortenaer

    Lid geworden:
    28 mrt 2006
    Berichten:
    170
    Locatie:
    delft
    m fregat

    kom je wel in den helder op de marinedaggen
    vr gr marco mini marine internationaal
     
  12. GertRoelse

    GertRoelse Guest

    Helaas is den helder voor ons niet te doen. Wij wonen in zeeland dussssssssss
     
  13. Buchertje

    Buchertje

    Lid geworden:
    2 jul 2007
    Berichten:
    181
    Locatie:
    Bosschenhoofd
    Deze kwam ik van de week nog tegen uit een oud archief ik weet niet of je er wat aan hebt maar bij deze.

    [​IMG]


    gr. gert
     
  14. Frank43

    Frank43

    Lid geworden:
    5 aug 2009
    Berichten:
    1
    Foto's M Fregat

    Beste Gert

    Ik lees dat jij foto's zoekt van eem M Fregat
    Ik heb ongeveer 400 foto's van een M Fregat.
    Als je intresse hebt kom dan langs ik woon op Clinge.
    Ik heb zelf 10 Nedelandse Marinemodellen.
    In totaal heb ik 8000 foto's van Nederlandse Marineschepen.
    Ik hoor of zie je wel.

    Cafetaria 't Pleintje Clinge
     
  15. chris1280

    chris1280

    Lid geworden:
    6 feb 2010
    Berichten:
    16
    Hoi frank 43
    Ik las dat jij heel veel foto's van marine schepen hebt. Ik wil binnenkort beginnen met de bouw van de Hr. Ms. Rotterdam, alleen veel detail foto's zijn daar niet van, heb jij misschien en aantal hier van, dat zou namelijk echt supper zijn.

    Gr Chris


     

Deel Deze Pagina