Hallo allemaal,
Na lang dubben met wat ik zou gaan bouwen met de 12.5 gram setup die ik besteld heb bij hc ben ik gegaan voor een extra model met wat eigen invloed erop.
Ik ga de volgende setup gebruiken:
2 Gram hextronic motor.
2x 1 gram biowire servo`s
1 gram 3A Brushless ESC
1.7 gram Lipo 70 Mah single cell
4 gram Corona Synthesized Receiver 4Ch 35Mhz (v2)
Het geheel zou iets onder de 12.5 gram moeten zitten maar ik neem dit als een kleine veiligheids marge.
Ik heb dus gekozen voor een extra met eigen invloed met een span van 30 cm.
Omdat ik gister avond en vanmorgen nog even wat open tijd had ben ik gelijk begonnen.
Ik post dalijk nog even een bericht met wat fototjes van hoe de bouw er tot nu toe uitziet.
Ik ga de extra maken met rolroeren en hoogteroer.
Misschien maak ik er later nog een richtingroer bij dit hangt er vanaf hoe het vliegt.
Het gewicht tot nu toe van de met oralight bespannen vleugels en halve ruwbouw van de romp is ongeveer 6 gram.
Ik heb bij de foto`s een aansteker erbij gelegd zodat de grootte goed kan worden ingeschat.
Ik hoop dat dit een leuk projectje word met een goed einde
Groeten Yannic van Moerkerk
Na lang dubben met wat ik zou gaan bouwen met de 12.5 gram setup die ik besteld heb bij hc ben ik gegaan voor een extra model met wat eigen invloed erop.
Ik ga de volgende setup gebruiken:
2 Gram hextronic motor.
2x 1 gram biowire servo`s
1 gram 3A Brushless ESC
1.7 gram Lipo 70 Mah single cell
4 gram Corona Synthesized Receiver 4Ch 35Mhz (v2)
Het geheel zou iets onder de 12.5 gram moeten zitten maar ik neem dit als een kleine veiligheids marge.
Ik heb dus gekozen voor een extra met eigen invloed met een span van 30 cm.
Omdat ik gister avond en vanmorgen nog even wat open tijd had ben ik gelijk begonnen.
Ik post dalijk nog even een bericht met wat fototjes van hoe de bouw er tot nu toe uitziet.
Ik ga de extra maken met rolroeren en hoogteroer.
Misschien maak ik er later nog een richtingroer bij dit hangt er vanaf hoe het vliegt.
Het gewicht tot nu toe van de met oralight bespannen vleugels en halve ruwbouw van de romp is ongeveer 6 gram.
Ik heb bij de foto`s een aansteker erbij gelegd zodat de grootte goed kan worden ingeschat.
Ik hoop dat dit een leuk projectje word met een goed einde

Groeten Yannic van Moerkerk