hallo,
ik ben eigelijk helemaal niet zo'n bouwer, maar omdat ik nu toch eens bezig ben met iets leek het me leuk er ook eens een verslagje van te maken.
er was eens de bleu wings, klein electrozwevertje vorig jaar gekocht op de beurs in duitsland van 1 of andere chinees. ding woog geen reet (nog geen 500 gram) en vloog vreselijk goed.
tot op een dag ik storing had en hem hier thuis vollop op de klinkers heb geknald.
romp total loss alleen vleugels nog volledig in takt.
na een jaar bij mij op de hobby kamer gelegen te hebben dacht ik laat ik er eens een nieuw rompje omheen bouwen.
en daar ben ik nu dus mee begonnen, nou ja ben al een heel eind eigelijk.
het word niet weer een elektrozwever maar nu gewoon zonder motor.
mijn streef gewicht is om weer onder de 500 gram te blijven.
hier de 1e 2 foto's voor hoe ver ik nu ben.
staart zit nog los maar heb em ff voor de foto overeind gezet en op zun plek gehouden met een hobbymes.
stabilotje zit al in de folie.. leek me verstandig om te doen voor het lijmen anders word het zo'n gepruts.
spanweidte is ong. 1,30 meter. romplengte heb ik met de natte vinger op ong 75 cm gelegd.
het is volledig uit me hoofd geouwd dus helemaal geen tekening of wat ook..
moet zeggen dat het me nog aardig goed afgaat.
er zal meer volgen.......
ik ben eigelijk helemaal niet zo'n bouwer, maar omdat ik nu toch eens bezig ben met iets leek het me leuk er ook eens een verslagje van te maken.
er was eens de bleu wings, klein electrozwevertje vorig jaar gekocht op de beurs in duitsland van 1 of andere chinees. ding woog geen reet (nog geen 500 gram) en vloog vreselijk goed.
tot op een dag ik storing had en hem hier thuis vollop op de klinkers heb geknald.
romp total loss alleen vleugels nog volledig in takt.
na een jaar bij mij op de hobby kamer gelegen te hebben dacht ik laat ik er eens een nieuw rompje omheen bouwen.
en daar ben ik nu dus mee begonnen, nou ja ben al een heel eind eigelijk.
het word niet weer een elektrozwever maar nu gewoon zonder motor.
mijn streef gewicht is om weer onder de 500 gram te blijven.
hier de 1e 2 foto's voor hoe ver ik nu ben.

staart zit nog los maar heb em ff voor de foto overeind gezet en op zun plek gehouden met een hobbymes.
stabilotje zit al in de folie.. leek me verstandig om te doen voor het lijmen anders word het zo'n gepruts.
spanweidte is ong. 1,30 meter. romplengte heb ik met de natte vinger op ong 75 cm gelegd.
het is volledig uit me hoofd geouwd dus helemaal geen tekening of wat ook..
moet zeggen dat het me nog aardig goed afgaat.
er zal meer volgen.......
Laatst bewerkt: