Ik ben momenteel ook bezig om een Patrol Boat River(PBR) Mark 2 te bouwen ik heb hier helemaal geen tekeningen van dus alles moet via plaatjes van internet een hele uitdaging maar gaat wel lukken
ik maak gebruik van een romp van een andere schip deze romp lijkt het beste op die van de PBR waar wat aan veranderd mort worden vooral aan de achterkant waar twee 28mm Jet-Drive komen te liggen (hier een link van de aandrijving KMB - Kehrer Modellbau Berlin - 28-mm-Jet mit Steuereinheit und Rückfahrsystem nach KAMEWA
deze worden aangesloten aan twee KBM 700 krachtbronnen
(hier een Link van de krachtbronnen KMB - Kehrer Modellbau Berlin - KMB 700 9,6V BB Neodym
Een duur grapje maar dan heb je wel wat hahaha
Fotos van het bouwen volgt later
ik maak gebruik van een romp van een andere schip deze romp lijkt het beste op die van de PBR waar wat aan veranderd mort worden vooral aan de achterkant waar twee 28mm Jet-Drive komen te liggen (hier een link van de aandrijving KMB - Kehrer Modellbau Berlin - 28-mm-Jet mit Steuereinheit und Rückfahrsystem nach KAMEWA
deze worden aangesloten aan twee KBM 700 krachtbronnen
(hier een Link van de krachtbronnen KMB - Kehrer Modellbau Berlin - KMB 700 9,6V BB Neodym
Een duur grapje maar dan heb je wel wat hahaha
Fotos van het bouwen volgt later