bouwverslag prototype Zwarte Zee III in oorlogskleed

Met betrekking tot dit onderwerp werd ik nog op een klein puntje gewezen door MacRabbit. Een multiswitch schakelt met de -draad. Dus in het geval dat je een multiswitch gebruikt en een messing mast is het beter om de mast als + te gebruiken en er -draden doorheen te halen.
Voor een ladder geldt natuurlijk hetzelfde. Als je aparte lampjes aan wilt sturen zal je meerdere -draden moeten hebben en maar 1 +draad.

Gr.
Pim

Hoi Paul,

ik heb nu al verschillende boten van je op dit forum gezien en in de modelbouwer maar ik zou graag eens je werk van dichtbij bekijken.
ga je met deze boot nog naar een beurs als ze klaar is?

groetjes Eric

Hallo Eric,

Allereerst welkom op het forum. Als ik het zo zie wonen wij niet eens zo ver van elkaar. Als antwoord op je vraag, van het jaar zal ik niet op een beurs staan. Wel ga ik nog naar WSD toe te Heemskerk en zal er een open dag (zondag 26 mei) worden gehouden op onze club ( www.mvsv.nl ) te Steenbergen.

Volgend jaar hoogstwaarschijnlijk op de modelbouwbeurs te Goes en Soesterberg.

Groeten Paul

Hallo allen,

Gisteren naar WSD geweest. Erg gezellige dag gehad en vele van het forum gesproken. Tevens de proefvaart van de Mark. Verliep prima maar lag een tikkeltje te diep. Dat pas ik niet aan want het kan net na flink wat bunkeren.

Foto-Y8MYUVUC.jpg

Foto-STLS6BZA.jpg

Foto-YYK8Q77E.jpg

Foto-KTO8CXGC.jpg

Foto-EQ7NDFCG.jpg

Foto-C83XMQHJ.jpg

Foto-XK8IEWJA.jpg

Foto-8MELJHVF.jpg

De foto's is iets kleiner dan normaal maar dat komt omdat ik nu de URL gebruik van mijnalbum en voorheen van photobucket maar daar kreeg ik de hik van...:(

Groeten Paul

Schitterende beelden, Paul. Ik kon er jammergenoeg dit jaar niet bij zijn, ik heb geloof ik wel wat gemist....

photobucket maar daar kreeg ik de hik van...:(

Terwijl het juist bij Photobuckeet zo makkelijk is. Als je de foto die je wilt plaatsen voor je hebt klik je rechts ervan op het veld naast "IMG", dan wordt het adres automatisch op je "clipboard" gekopiëerd. Dan in je bericht een Ctrl-V (paste/plak) op de plaats waar de foto moet komen. En klaar is Paul!!!!!

Groet,

Ad

Bedankt voor jullie reacties.

@Paul,

Het zit hem in de naam he...;)

@Ad,

Vroeger gebruikt ik Imageshack tot deze opeens vervelend ging doen met uploaden en resizen van de foto's. Ben toen overgestapt naar Photobucket. Ging jaren prima tot voorkort de vernieuwing van hun site plaats vond en dat bij eigenschappen van de foto de pixelgrootte niet beschikbaar stond. Was voor mij de druppel...

Misschien dat ik het later maar nog eens probeer.

ps. Je hebt zeker een leuke vaardag en veel bekenden van het forum gemist. Volgend jaar weer een kans...

Groeten Paul

Mooi filmpje, en een fijne toon van interviewen. Soms zie je wel eens dat de toon al gezet wordt van "we gaan nu even lachen om volwassen mannen die met bootjes spelen" maar deze verslaggever was of echt onder de indruk, of kan heel goed acteren.

Mooi filmpje, en een fijne toon van interviewen. Soms zie je wel eens dat de toon al gezet wordt van "we gaan nu even lachen om volwassen mannen die met bootjes spelen" maar deze verslaggever was of echt onder de indruk, of kan heel goed acteren.

Jammer dat hij het verschil niet weet tussen olievlekken en roestvlekken,
voor de rest een heel leuk filmpje :yes:

@Vincent,

Straks wordt ik nog verlegen...:oops:

@Indoor,

Waarschijnlijk kan de beste man geen latje buigen. Wij weten beter.

@Brandaris,

Dat van die olievlekken viel mij pas op toen ik het filmpje terug zag. Ik ben ze nog steeds aan het zoeken...

Groeten Paul

Hey paul, ik zou jou wel een een linienschiff van de Kaiserliche Marine willen zien maken :thumbsup: zal wel niet gebeuren maar dat zou me toch een mooi scheepje worden :D

My compliments!

mocht je de Hertog hendrik ooit eens willen wegdoen.... :)

beste paul
mooie bak ziet er mooie uit ga zo door met je project enik zie hem wel in den helder bij de marinedagen

met vr gr marco de koster van marine modelbouw nl

@Marco, Hopelijk heb ik de Mark ver klaar dan...

Hallo allen,

De bakken voor de boordlichten gemaakt en de twee paravanen.

img2079q.jpg

img2081ov.jpg

img2080fa.jpg

De twee messing plaatjes met snedes erin wat in elkaar geschoven wordt en vertint. Dit worden de staartvinnen voor de paravanen.

img2085ot.jpg

De scharen er bovenop...

img2089qz.jpg

img2091au.jpg

img2092qu.jpg

Gemonteerd op het sleepdek...

img2082ah.jpg

Nog even de werfplaat erop gezet.

Groeten Paul

Back