Bouwverslag Revo 1/16

Zo ik heb maar eens besloten, op advies van een ander, om me te gaan storten op een Traxxas 1/16. Gezien ik bouwen en alles uitzoeken het leukste vindt, heb ik ervoor gekozen om alles los te gaan kopen en zo zelf de configuratie te bepalen.

Jullie adviezen zijn hierbij altijd welkom.

Wat heb ik tot nu toe:

Chassis: Standaard
Wielen: Carson CV-10
Body: Traxxas Revo Black
Motor: KB28-47-08S 4.900kv
Body: Traxxas Revo Black

Regelaar wordt waarschijnlijk EZRUN 60a
Lipo is nog een ?, maar wel 3S

En verder moet ik het nog gaan bekijken.
Zodra alles binnen is en het bouwen gaat beginnen volgen er meer foto’s.

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
mjaw , had je ook gewoon kunnen plaatsen in het e-revo topic, kom je gelijk allemaal tips en truuks tegen , en antwoord op je vragen.
immers je gebruikt een standaard chassis en verandert de dingen die iedereen veranderd, motor/esc en banden.

mjaw , had je ook gewoon kunnen plaatsen in het e-revo topic, kom je gelijk allemaal tips en truuks tegen , en antwoord op je vragen.
immers je gebruikt een standaard chassis en verandert de dingen die iedereen veranderd, motor/esc en banden.

Top bedankt voor je reactie.
Plaats je een bouwverslag in een topic krijg je commentaar dat deze in het bouwverslag moet en dan nu weer andersom. Daar kan ik wat mee!!!

Wat betreft het standaard chassis, heb ik aangegeven dat deze standaard blijft?

Plaats je een bouwverslag in een topic krijg je commentaar dat deze in het bouwverslag moet en dan nu weer andersom. Daar kan ik wat mee!!!
Wat betreft het standaard chassis, heb ik aangegeven dat deze standaard blijft

tsja je kan commentaar verwachten zoals positief als neutraal als negatief , mbt je vraag,
gebruikt een standaard chassis
, staat erbij dat je dit geheel standaard laat?(potje interpretatie, 2 kanten op)

oh ja heb nog geen verwijzing gezien aan jouw adres voor een apart bouwverslag in het e-revo 1/16 topic!!!

maar laat maar zien wat je gaat veranderen..............

Laatst bewerkt:
Nu ingebouwd:
EZRUN 60a
DR224 Acoms 2.4GHz 3 Channel Micro Receiver
Futaba S3150 Micro Servo
En de nieuwe wielen gemonteerd.

full

full

Weer wat toegevoegd:

EZRUN 60a + Fan (inbouw)
DR224 Acoms 2.4GHz 3 Channel Micro Receiver (inbouw)
Futaba S3150 Micro Servo
KB28-47-08S 4900kv Brushless Motor
32T Pinion / Spur Gear 50T
Soft veerwegbegrenzers
Rhino 3s 1.550mAh (Burst rate37C)
Wheely-Bar

Hij loopt als een tierelier, maar nu de wegligging nog. Op z’n kant gaat hij niet snel, maar rechtuit op hoge snelheid is hij nog niet stabiel.

full

full

Back