Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uit het verhaal van Rosenbaum begrijp dat hij de holte alsnog opvult.
Slechts een klein beetje epoxy om de bovenkant dicht te maken. Niet om de hele vin / roer op te vullen.Eric Rosenbaum zei:,After this epoxy cures, wipe a little thickened epoxy into the open top, tape and turn upside-down until it cures.
Dat lijkt me sterk. Bij 273K warmer verdubbelt de druk. Dus 27,3 graden Celcius warmer geeft 10% meer druk.Als het warm wordt (carbon is zwart!) dat drukt de vin mogenlijk uit elkaar.
Ik begrijp waarom en wanneer je de verschillende vormen van carbon wilt gebruiken. Het zijn echter wel extra lagen.1 mij proeven met een roer zijn mede bedoeld om een vin te maken. Dan is buigstijfheid van belang. Vandaar dat ik er unidrectional in gedaan heb.
27,3 graden warmer tov moment dat het roertje gesloten werd. Dus als dat was in een ruimte van 20 graden, dan zou die 10% druk verhoging gelden bij 47,3 graden Celcius. En dat bij de aanname dat het roertje idd rigide is. Als hij iets flexibel is, zal de druk nog lager uitvallen.Bedenk ook dsr een zwarte carbon vin in de zon wel een stuk warmer wordt dan 27.3 graden.