Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
erg interessant om te zienje bent goed op weg om hier een erg mooi model van te maken! Vraagje, die viber optics, hoe werkt dat? zit er aan de onderkant een lampje die het licht door het buisje transporteert oid?
Groetjes Tom
Ook interessant voor je.
Is van de bouwer van de Titanic in de vorige link.
http://www.amazon.com/RMS-Titanic-M...=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1227342253&sr=8-1
Hoi mensen!
Oh bijna vergeten, ik moet nog even verf kopen. Ik zit dus echt te twijfelen tussen enamel verf en acryl verf. Voor de eerste heb ik dus een lijst met kleuren verf van Humbrol wat perfect past bij het model (bron: Titanic Research and Model Association). Maar ik heb dus niet echt nog een goede conversie kaart kunnen vinden voor enamel -> acryl. Maar dat is dus eventjes uitzoeken ben ik bang.
iFajar
hoi, toen ik met myn deagostini titanic bezig was gebruikte ik gewoon spuit verf , zwart en rood .
ik weet niet of ik het toen by de action gekocht had .
grt timberwolf
etchings
Hoi IFajar
Klein vraagjes via welke site heb jij die etchings van minibrass besteld was dat een Nederlands bedrijf of komt het vanuit het buitenland.
M.v.g Henk de Groot