I
Ivo V
Guest
Geschiedenis: mijn broer had op ca. 12 -jarige leeftijd onder impuls van onze vader deze kit aangeschaft. Hij heeft er toen meteen een OS FS-91S 12cc motor bijgekocht. Hij had de vleugels en de staartvlakken, hoogte- en richtingsroer gebouwd. Deze moesten nog wel geschuurd worden. De motorspant (+/-) op maat gemaakt, de motorkap van de romp gesneden en openingen voor de zijramen en voor het stabilo uitgesneden.
Dan vond de kat (r.i.p.) het leuk over één van de vleugels te lopen. Ik vermoed dat mijn broer dan zo kwaad/teleurgesteld was dat hij sindsdien het beestje (het vliegtuig) heeft laten liggen.
Na het invliegen (hopelijk crashen we hem niet) met mijn pa willen we hem dit najaar aan mijn broer als verrassing cadeau doen (ik denk niet dat hij dit forum leest
).
Dan vond de kat (r.i.p.) het leuk over één van de vleugels te lopen. Ik vermoed dat mijn broer dan zo kwaad/teleurgesteld was dat hij sindsdien het beestje (het vliegtuig) heeft laten liggen.
Na het invliegen (hopelijk crashen we hem niet) met mijn pa willen we hem dit najaar aan mijn broer als verrassing cadeau doen (ik denk niet dat hij dit forum leest

Laatst bewerkt door een moderator: