Hallo,
Op de achterkant van het bouwinstructie boek van de Riser 2mtr stond:
''If you like the Riser, you will love the Riser 100'' (leuke reclame)
De Riser 100'' is eigenlijk de perfecte opvolger het kleine broertje, alle zwakkere punten van de kleine zijn verbeterd.
Gister heb ik de Riser 100 besteld bij Lynx en ik moet een compliment geven want hij lag vanmorgen al op de mat
(niet dat hij door de brievenbus heen kon hoor
). Ook is het een vintage kist wat ik natuurlijk helemaal leuk vind.
Heerlijk zo'n grote doos vol met hout.
Ik zal hier wat bouwfoto's plaatsen en tips vragen over de motorisatie, ja want die komt er in.
Ik merk namenlijk vaak dat ik niet hoog genoeg kom met de kleine Riser aan de hoogstart om een bel te pakken,
wat in tegenstelling met bijv. de Easy star beter lukt.
Ook is het makkelijker als ik een keer op de club ga vliegen, ik niet een hoogstart uit hoef te rollen.
Ik lees het wel.
mvg Rick
Op de achterkant van het bouwinstructie boek van de Riser 2mtr stond:
''If you like the Riser, you will love the Riser 100'' (leuke reclame)
De Riser 100'' is eigenlijk de perfecte opvolger het kleine broertje, alle zwakkere punten van de kleine zijn verbeterd.
Gister heb ik de Riser 100 besteld bij Lynx en ik moet een compliment geven want hij lag vanmorgen al op de mat

(niet dat hij door de brievenbus heen kon hoor

Heerlijk zo'n grote doos vol met hout.

Ik zal hier wat bouwfoto's plaatsen en tips vragen over de motorisatie, ja want die komt er in.
Ik merk namenlijk vaak dat ik niet hoog genoeg kom met de kleine Riser aan de hoogstart om een bel te pakken,
wat in tegenstelling met bijv. de Easy star beter lukt.
Ook is het makkelijker als ik een keer op de club ga vliegen, ik niet een hoogstart uit hoef te rollen.
Ik lees het wel.
mvg Rick
Laatst bewerkt: