Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Primer zit erop, rood eroverheen. Drie lagen rood al, kijk even of een vierde nog nodig is. Droogt supersnel! Dan afplakken voor zwart.
wat ben ik weer blond, nooit aan gedacht.Je zou deze bijvoorbeeld kunnen maken van een stuk PVC buis van de juiste maat, afhankelijk van de maat schroeven die je hebt besteld
het blijft kloten met mijn handen klaas. Ik heb een hele dag(twee keer drie uur en ik kon met links helemaal niks meer) geschuurd en geplamuurd. Mijn rotterdam is ietsje hobbelig, maar, inmiddels is de polyester droog, en spiegelglad geworden! Tevens zijn de instabiele houtverbindingen opgelost. De buitenkant heeft de goede lijnen en daar gaat het mij om. Nogmaals, een spierziekte is geen lolletje maar het houdt mij niet tegen. Einde onderwerp. Het door mij uitgezochte hout komt nu aan de beurt, de opbouw, en die is in beeld, wordt erg mooi. Ik verheug mij er al op.Ja Marijke, Nu we weten wat er met je handen aan de hand is kijken we gelijk door een andere bril. Vind het nogal moedig van je dat je dan aan zoiets begint. En met het houtwerk van Billing Boats heb je het niet getroffen. Dat is erg grof van structuur. Ondanks dat je niet van "natte" verf houdt raad ik je aan om houtwerk voor platte vlakken één of meerdere keren te behandelen met een blanke lak op acryl basis. Dat vult de poriën, waardoor je later een veel gladder resultaat krijgt. Het moet allemaal wel hanteerbaar zijn voor je. Succes met de bouw van de Smit Rotterdam en we volgen je vorderingen. Gr. Klaas.