Bouwverslag smit rotterdam

Ja, dat ringetje had ik ook al bedacht. Voor in het dek. Kwam door het blokje van bootjebouwer. Dat inderdaad aan de binnenkant moet, anders staat t lelijk! indrukwekkend die bedrading! Is jullie mast hol dan? De mijne is massief... maar dat komt door het zelf bij elkaar scharrelen no doubt....

89BDB74A-B1E9-4F64-83F9-80DFD6905A01.jpeg
Schoorstenen gefabriekt. Staan zowiezo los want er moeten nog nietjes op, een mast tussen en hekjes achter.

• Like
Reactions: k-k
Ik laad je foto binnen en sla deze op op het bureaublad van de PC.
Vervolgens open ik de foto met "Windows" foto.
In dit programma kan je foto's draaien.
Na het draaien sla ik de bewerkte, gedraaide versie weer op, als vervanging van de eerder opgeslagen versie.
Ik heb nu jouw foto, gedraaid voor de betere leesbaarheid.
Vervolgens plak ik de foto, via "Upload Bestand" weer in jouw item.
Indien vragen, dan hoor ik dit wel.

Inderdaad in Windows foto viewer kun je gewoon de foto’s draaien en dan een kopie ervan opslaan. Ik maak de foto’s met mijn Iphone en regelmatig staan ze gedraaid. Bij voorbaat draai ik ze al en sla ze opnieuw op zodat ze wel recht blijven staan.

Mooi hoor! Ook nu heb je weer een bijzondere fotocompositie bedacht? Eerst die met die fiets op de achtergrond, toen een vergelijking mast kandelaar en nu weer mast schildersezel. Volgens mij doe je het erom! Of het is net wat ik wil zien natuurlijk. Raampjes nog een beetje op lijn brengen? Succes ermee verder! Gaat lekker zo te zien. Gr. Klaas.

Oh klaas die ramen dat komt heus goed. De hekjes op mijn zwarte zee waren abominabel dus ik wilde even vooruitgang tonen. Nu de dekdetails. Het messingwerk is onderweg per post (wegens corona geen familiebezoek uit brabant dit jaar) en voorzichtig schuren plamuren en grondverven en nogmaals schuren... en die ezel is voor de ipad van manlief....

Zag het model van de schoorstenen en mast terug in de ezel. Maar ja, ik kijk door een andere bril!:) Gr. Klaas.

Zag het model van de schoorstenen en mast terug in de ezel. Maar ja, ik kijk door een andere bril!:) Gr. Klaas
verrek, je heb gelijk! Geniaal! (Gezien, he, bedoel ik.) nooooit op gelet. Wel leuk hoe mijn zw zee ligt aangemeerd aan onze tafel op de achtergrond...

Mooi toch als je er zo van kunt genieten. En van de bouw en van het pronkstuk later. Gun je nog vele jaren bouw en kijkplezier! Af en toe even naar de "werf" voor een kleine of grote touch up. Gr. Klaas.

Back