Bouwverslag Speedboot

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je ze bekeken Mario? Zijn wel degelijk anders. Die van Ladru wel de zelfde basis, maar heeft wat meer ruimte om je accu's kwijt te kunnen. Die van Bigboat (Gompy) is volgens mij wat steviger. Ik heb die van Ladru gebouwd.

Die Deepvee van BigBoat is volgens mij ook heel goed te bouwen als eerste boot. Misschien ga ik die ook nog eens doen

maareuh, hoe weet je nou precies wat voor materialen je moet gebruiken?? en hoe je de romp bouwt staat er niet bij of wel? ik bedoel dus de bedekking, wat wat er in de pdf staat is alleen het "geraamte"

en hoe kom je aan die schroef en dat roer??

-mattijn

schroef, roer etc. zal je moeten kopen of zelf maken!

Bij mijn eerste bootje heb ik gewoon nog een houten roertje wat best goed werkt! maar das alleen als je er geen geld voor uit wil geven!

Groet, Aad

Ik heb besloten nog even te wachten met een bootje te bouwen, want ik ga eerst nog wat geld in me electro autotje steken, misschien nieuwe snelheids regelaar enzo, en de oude die er nu dus in zit die gaat dan misschien als ik nog een boot ga bouwen daar in.

maar bedankt voor alle antwoorden

-mattijn

een boot trekt veel meer stroom dan een auto, dus veel autoregelaars zijn niet geschikt voor een boot. hou daar rekening mee

Ik heb net van een vriend een Graupner speedboat gekregen van ongeveer 60cm lang. Er zit een elektromotor in (540-formaat) en we willen hem varende krijgen. Welke accu's en regelaar raden jullie aan (liefst niet te duur want ik rij nog met auto's en mijn vader vliegt)?

Potloodslijper, je kan gewoon een auto regelaartje die je al hebt en een accu die je al hebt gebruiken!
Mischien dat een vliegtuig/heli regelaartje nog wat beter is maar probeer hem dan wel te koelen! Evenals de motor!

Dat heb ik ook in een heel simpel bootje van mij! gaat zeker 15km/h

Als je echte prestaties wil, zul je ook een andere motor etc. moeten nemen!

Groet, Aad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back