bouwverslag super bandit park jet

• Topicstarter Topicstarter denny
  • Startdatum Startdatum
denny zei:
ongeveer 6 cm lang lxb=9.2mmx7.2mm en voor een mini fan
dank je je hulp is zeer welkom daarom vind ik het forum geweldig
heel nederland denkt met je mee

@denny,

het lijkt me sterk dat het vooraanzicht van je inlaat maar 9,2mm bij 7,2mm is.
Dan gaat er wel heel weinig lucht naar binnen. en 9,2 x 7,2 cm lijkt me ook sterk. want dat is weer heel erg groot

Ik moet de volgende maten weten
de groene en rode pijl op de foto, Dit aan de binnenzijde van de inlaat gemeten. Niet de buitenkant van het toestel

05090111k.JPG

zoiets moet de inlaat worden volgens mij

inlaat%20depron.JPG

Heb alleen nog de maten van de inlaat voorzijde nodig, dan kan ik alles aanpassen, zodat het klopt

groeten Paul

gewoon 2 stangetjes
1 naar links
1 naar recht
en samen op de servo

Ik vind et moedig dat jullie zon ding bouwen zeg! Ziet er best ingewikkeld uit met zon EDF.

Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat dat spul zo mooi rond en glad wordt? Ik heb eens geprobeerd depron te schuren, maar dat werdt helemaal flets en "fuzzy". :P

paul
dit zijn de maten cm en het moet in het luikje passen soals op de foto ongeveer 6 cm vanaf voorkant fan
05250149.jpg

Freakazoid
eerst mes of grof schuurpapier als het maar niet hapt en dan met fijn schuurpapier en zie het resultaat

Sjee wat mooi. Een sniper voor degene met een kleiner budget. :P Ik ben benieuwd wat dat ding inhuis heeft kwa snelheid. Zou et meer parkflyer neigingen krijgen?

dit is een mooie voor een microfan maar ik moet hem een slag groter hebben minifan namelijk en ik weet ook niet waar ik die schuim bekers kan verkrijgen ???
iemand wel een idee?

Freakazoid schreef :

Ik heb de filmpjes gevonden trouwens:

In deze filmpjes zie je de microfanversie, dit draadje gaat over de minifan
uitvoering.
Inderdaad kun je op deze manier redelijk prijsgunstig instappen. Alhoewel, tel de kosten van een minifan, motor, regelaar en lipoaccu maar eens bij elkaar op....

Ben benieuwd hoe het gaat vliegen Denny, je gaat toch wel filmen he ?
Op rcgroups heb ik geen filmpje van de minifanversie kunnen vinden, ligt dat aan mij of is deze er ook gewoon niet ?

hoi
welke korrol schuurpapier gebruiken jullie als de groffe schuurbeurt?
en welke als de fijne?
want wil hem net zo mooi krijgen als die van sietse :P
en trouwens dit draadje gaat niet alleen over de minifan.
sietse en ik hebben allebij de micro :wink:

Gertjuh, dit draadje is opgezet door Denny, en die bouwt een minifanversie.
En ik denk dat de reactie van Freak daar op gericht was.

Back