Pasqual
Forum veteraan
Een tijdje terug had ik de re-release van me aller eerste RC auto al is gekocht de "Tamiya Grasshopper". Nu kwam ik de Tamiya Top Force tegen. Toen ik net begonnen was met RC, vond ik dit altijd al een zeer mooie wagen. Ik dacht vorige week nou ik koop ook de re-release van de Top Force. Dan heb ik 2 wagens die ik in het begin altijd al erg leuk vond. Mijn eerste auto heb ik helaas niet meer.
Vandaag kreeg ik de Tamiya Top Force binnen en gelijk even in de doos gekeken natuurlijk. Ziet er allemaal weer netjes uit zoals altijd wel bij Tamiya. Ik wil standaard gelijk al wat dingen gaan vervangen. Omdat ik nog niet wist of de auto ergens te krijgen was, had ik nog geen tunings onderdelen gekocht. Deze ga ik binnenkort even bestellen en dan ga ik echt beginnen aan het bouwverslag.
Hier eerst een paar foto's van de doos en inhoud.
De voorkant van de doos:
De doos van binnen als je hem de eerste keer open doet:
Binnenkort meer van dit bouwverslag... :idea:
Vandaag kreeg ik de Tamiya Top Force binnen en gelijk even in de doos gekeken natuurlijk. Ziet er allemaal weer netjes uit zoals altijd wel bij Tamiya. Ik wil standaard gelijk al wat dingen gaan vervangen. Omdat ik nog niet wist of de auto ergens te krijgen was, had ik nog geen tunings onderdelen gekocht. Deze ga ik binnenkort even bestellen en dan ga ik echt beginnen aan het bouwverslag.
Hier eerst een paar foto's van de doos en inhoud.
De voorkant van de doos:

De doos van binnen als je hem de eerste keer open doet:

Binnenkort meer van dit bouwverslag... :idea:
Laatst bewerkt: