Lang weg geweest van dit forum, maar mijn zoektocht naar een nieuw fpv frame bracht me op deze pagina's.
Wat een top bouw verslag! Enkele dingen kan ik zeker gebruiken voor mijn eigen build.
Zelf wil ik proberen mijn Mikrokopter onderdelen te integreren in het tbs discovery frame. Het zal wat puzzelen worden, want de gaatjes voor de mk flightctrl zitten op de verkeerde plaats (moet 45° verdraaid worden). Dat wordt dus boren in de bovenste plaat, met als gevolg waarschijnlijk wat breukjes in de aansluitingen. Deze zijn echter voor mij toch niet nodig aangezien ik met een spektrum satelliet ga werken.
Maar ik had een paar vraagjes die ik hoopte te mogen stellen.
Mijn huidige sony ccd cam is een 38mm versie. Die gaat dus weer niet passen jammer genoeg. Daarom ben ik op zoek naar een goedkoop, maar goed alternatief. Jij noemde de "sony super had 600". Deze vond ik op ebay, maar ik weet niet zeker of het de goede is. Klopt het dat het deze is:
KLIK? En dan de 600TVL versie...
Ook vroeg ik me af of je daadwerkelijk bij de online shop kunt bestellen. Er staat nu vermeld dat ze vanuit hong kong versturen... Maar hier kan ik misschien wel even een mailtje aan wagen.
Ik hoop dat het een beetje gaat lukken om het board aan te passen op de mk flightctrl. Ben benieuwd