Bouwverslag Trex700E V2 3GX .Eerste test hover geslaagd!!(movie)

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door Bullet3030, 16 jul 2011.

  1. Bullet3030

    Bullet3030

    Lid geworden:
    7 jun 2010
    Berichten:
    1.038
    Locatie:
    Heemskerk
    Ik bedoel meer dat als mensen hun setup veranderen bv andere bladen of snellere servo's ik noem maar wat ff als voorbeeld, dat invloed zal hebben op de totale setup qua stroom voorziening, stroom verbruik, pieken dalen enz enz...

    Het kan natuurlijk zo zijn dat het 3gx systeem daar gevoelig voor is.Align zal vast niet
    zijn 3gx systeem met verschillende setups testen.Waarschijnlijk alleen op verschillende size heli zoals ze zelf aangeven.
     
  2. Knaller

    Knaller Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 feb 2011
    Berichten:
    8.123
    Locatie:
    Beverwijk
    Ja, dat bedoel ik ook. Beastx of Vbar of welke dan ook heb daar geen last van. Het zou in principe met alles moeten werken. 85% van de trex vliegers haalt de stock set up eraf en zet er een scorpion of neu of ander merk motor in. Dus ook de esc wordt dan vervangen. Daarbij wordne ook de staart en hoofdbladen heel vaak vervangen voor bijvoorbeeld Edge bladen. Zal ff lekker zijn als je dan ook je fbl unit moet vervangen omdat hij alleen met de stock set up werkt.
     
  3. Bullet3030

    Bullet3030

    Lid geworden:
    7 jun 2010
    Berichten:
    1.038
    Locatie:
    Heemskerk
    Nee jonge je ziet het verkeerd.Het feit is dat er een probleem is of dat nou legt aan het 3gx, aan iemand zijn setup of een combinatie daarvan het 3gx is een nieuw systeem.Ik zeg niet dat het systeem dat niet aan moet kunnen.Daar zijn vaak updates of upgrades voor om ontdekte problemen te verwijderen.

    Ook andere systemen zullen in het begin problemen gehad hebben of alleen goed werken bij bepaalde setup/instellingen.

    Het is nu gewoon afwachten tot de doorbraak komt van het probleem.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  4. Knaller

    Knaller Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 feb 2011
    Berichten:
    8.123
    Locatie:
    Beverwijk
    Probleem->oplossing-> 3GX verkopen:D


    Geintje, je hebt gelijk.
     
  5. Bullet3030

    Bullet3030

    Lid geworden:
    7 jun 2010
    Berichten:
    1.038
    Locatie:
    Heemskerk
    Ja ha ha dat zou kunnen maar ik ben nogal trouw ;)
    Er zijn er ook zat die geen problemen hebben en zeer enthausiast zijn.

    Ik wacht het nog ff af.
     
  6. Knaller

    Knaller Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 feb 2011
    Berichten:
    8.123
    Locatie:
    Beverwijk
    Welja. En anders een Beastx erop. Vliegt echt fantastisch man met de nieuwe V3 software.
     
  7. Dakota

    Dakota

    Lid geworden:
    26 mei 2005
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Woerden
    Er waren eerder al problemen met de ice regelaars. Die zijn nu (nog maar net) vervangen door de ice2. Heb je daarom een jive regelaar?

    Is dit niet hetzelfde 'probleem' als met de 3G toen die nu geleverd wordt 3GX?

    Inmiddels al wel gevlogen met de nieuwe heli? Ben erg benieuwd naar de bevindingen. Wil er zelf ook een kopen maar dan voor een schaal romp van funkey/century.
     
  8. Bullet3030

    Bullet3030

    Lid geworden:
    7 jun 2010
    Berichten:
    1.038
    Locatie:
    Heemskerk
    Ja heb al een aantal vluchten gemaakt.Ik heb idd de cc verkocht maar voor dat er spraken was van een recal.Ik heb op de 600 ook een jive en ben daar te spreken over.

    Verder geen problemen met de 3GX gehad.Er is nu een nieuwe update uit versie 1.2.
    Ik heb deze gister avond op de 3GX gezet en moet hem dus nog proberen.
    Met de beta van 1.2 vloog de heli al een stuk beter dus ben benieuwd wat de officiele versie brengt.

    Het is wel ff zoeken met de 3GX, deze heeft namelijk een behoorlijk uitgebreide reeks aan setup mogelijkheden.Het programmeren is een eitje maar het is even zoeken naar je eigen wens wat betrefd de setup instellingen en gains.

    groeten

    Peter
     

Deel Deze Pagina