Misschien voor de meesten onder ons niet zo heel interessant meer na het zoveelste bouwverslag, maar als je er zelf eentje wilt bouwen kan het toch handig zijn om dit soort verslagen te lezen ... toch?
(Zo levert Natterer zijn dozen af bij de gebruiker. Hij mag officieel nog niet open en staat er al weken, maar aangezien ik nog niet jarig ben ... en toch niet kon wachten met een kijkje te nemen)
(Even oppassen, want tussen de kranten zit een brushless setje met motor, regelaar, servo´s, etc. Linke soep om dat zo te verpakken!)
Alles zit wel netjes in een plastic zakje. Dat dan weer wel en alles is compleet)
(Zo, even van dichtbij bekijken wat er allemaal in zit.)
(Closeup van motor en regelaar, van beiden 2 stuks en props)
(In de doos zelf zit ook altijd een setje met motoren, maar die speeds zijn er uitgehaald. Jammer, maar ik heb ze toch niet nodig met deze motoren.)
(Het verlichtingssetje is van Shamrock Modelbouw)
Binnenkort gaan we hier dus mee aan de slag!
(Zo levert Natterer zijn dozen af bij de gebruiker. Hij mag officieel nog niet open en staat er al weken, maar aangezien ik nog niet jarig ben ... en toch niet kon wachten met een kijkje te nemen)
(Even oppassen, want tussen de kranten zit een brushless setje met motor, regelaar, servo´s, etc. Linke soep om dat zo te verpakken!)
Alles zit wel netjes in een plastic zakje. Dat dan weer wel en alles is compleet)
(Zo, even van dichtbij bekijken wat er allemaal in zit.)
(Closeup van motor en regelaar, van beiden 2 stuks en props)
(In de doos zelf zit ook altijd een setje met motoren, maar die speeds zijn er uitgehaald. Jammer, maar ik heb ze toch niet nodig met deze motoren.)
(Het verlichtingssetje is van Shamrock Modelbouw)
Binnenkort gaan we hier dus mee aan de slag!
Laatst bewerkt door een moderator: