Jaap Smith
Vriend van modelbouwforum.nl
Hier heb ik maar één woord voor, geweldig. 
Vriendelijke groet,
Jaap Smith

Vriendelijke groet,
Jaap Smith
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.... EPARB (weet niet zeker of deze zo heet)
Dank je wel Jaap.Hier heb ik maar één woord voor, geweldig.
Vriendelijke groet,
Jaap Smith
Hallo Tinus, bedankt voor je reactie. Weer wat geleerd, zat er één lettertje naast. Valt toch mee voor een niet nautisch opgeleid persoon. Had het natuurlijk ook even kunnen opzoeken met Google maar ja, beetje gemakzucht zal ik maar zeggen.EPIRB (emergency position-indicating radiobeacon)
![]()
Bedankt weer voor je reactie Marc W. Wat het schilderen/spuiten betreft, ik wil altijd eerst een bepaald gedeelte gereed hebben voor het spuiten. Voor dit deel moeten er nog diverse details aangebracht worden. Ook moet er nog een fundatie gemaakt worden voor de MOB boot kraan. Pas wanneer dat is gedaan kan dit gedeelte worden gespoten. Nog even geduld dus.dat zijn weer enkel mooie foto's, en dan bedoel ik niet het prentje maar wat er op staat
en op weg naar de schilder tafel vermoed ik.
Schitterend hoe je steeds weer tot in detail alles maakt! Genot om je te volgen
Ben zelf bezig met de dekken en ik gebruik daarvoor ook de printplaat. Ik heb een vraag er over gesteld en wellicht heb jij het antwoord: hoe buig je dit materiaal het best? Dit ivm bolling en zeeg? Of heb je de platen vlak gehouden? Bij de Safe kan dat niet, daar waren de dekken zo rond als een hoepel.
Je maakt weer schitterende vorderingen. En zoals we gewend zijn, weer een fijne detaillering van de verschillende onderdelen.
Hiermee laat je nogmaals zien dat de combinatie van messing en styreen tot een prachtig, verrassende eindresultaten kan leiden.
nog veel bouwplezier met het vervolg.
prachtig Sjoerd , weer een hoge detaillering petje af.![]()
Hartelijk dank voor de reactie Marc.Het ziet er weer allemaal netjes en strak uit,
![]()