De afgelopen weken heb ik heel veel uren in de A10 gestoken. Helaas is hier weinig van laten zien. Het bestond in hoofdzaak uit schuren, schuren, schuren, plamuren, beetje spuiten, schuren, schuren........ etc. Ik ben nu denk ik halverwege dit process. Ik ben niet 100% tevreden, maar op 50cm afstand ziet het er redelijk uit.
Ondertussen ook met penscharnieren in de weer geweest. Dat was voor mij de eerste keer. Het is gelukkig goed gelukt.
Voor het lijmen van de staarten aan het stabilo heb ik eerst de verf er afgeschuurt. De staarten heb ik met epoxy op het stabilo gelijmd. Door de epoxy heb ik micro ballons gedaan.
Uitlijnen tijdens het drogen van de epoxy. Dat 100% nauwkeurig gaten boren kan ik nog steeds niet.
Groeten,
Bart
Ondertussen ook met penscharnieren in de weer geweest. Dat was voor mij de eerste keer. Het is gelukkig goed gelukt.

Voor het lijmen van de staarten aan het stabilo heb ik eerst de verf er afgeschuurt. De staarten heb ik met epoxy op het stabilo gelijmd. Door de epoxy heb ik micro ballons gedaan.

Uitlijnen tijdens het drogen van de epoxy. Dat 100% nauwkeurig gaten boren kan ik nog steeds niet.

Groeten,
Bart
Laatst bewerkt door een moderator: