Hoi Ronny,
Verlichting op mijn Ecureuil;
- Twee witte landingslichten, onder de neus (led, zelfbouw)
- Twee witte flitsers, top vd staart en midden onder de romp
- Groen continue brandend, rechter tip van hor. stabilo
- Rood continue brandend, linker tip van hor. stabilo
De extra witte flitser onder de romp heb ik zelf bijgevoegd omdat ik het samenspel met de staartflittser een mooie toevoeging vond.
De verlichtingset is DeLight (starterkit) van dimension engineering. kan ik je zeker aanraden.
De programeerbaarheid (pc usb) is top, het geheel is supercompact en de led's zijn zeer klein.
De lichtopbrengst is ook programmeerbaar, ik heb ze echter wel op vol geprogrammeerd.
Op een zonnige dag valt de zichtbaarheid wat tegen, maar afgelopen dinsdag (tegen de avond) was het een prachtig gezicht.
Filmpje heb ik er niet van, maar ik zal eens zien of ik iets kan maken.
Ik volg jou bouwverslag met veel belangstelling dus ik zie graag wat het geworden is
Gr,Roy
Verlichting op mijn Ecureuil;
- Twee witte landingslichten, onder de neus (led, zelfbouw)
- Twee witte flitsers, top vd staart en midden onder de romp
- Groen continue brandend, rechter tip van hor. stabilo
- Rood continue brandend, linker tip van hor. stabilo
De extra witte flitser onder de romp heb ik zelf bijgevoegd omdat ik het samenspel met de staartflittser een mooie toevoeging vond.
De verlichtingset is DeLight (starterkit) van dimension engineering. kan ik je zeker aanraden.
De programeerbaarheid (pc usb) is top, het geheel is supercompact en de led's zijn zeer klein.
De lichtopbrengst is ook programmeerbaar, ik heb ze echter wel op vol geprogrammeerd.
Op een zonnige dag valt de zichtbaarheid wat tegen, maar afgelopen dinsdag (tegen de avond) was het een prachtig gezicht.
Filmpje heb ik er niet van, maar ik zal eens zien of ik iets kan maken.
Ik volg jou bouwverslag met veel belangstelling dus ik zie graag wat het geworden is

Gr,Roy