Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kan een messing busje in het dek lijmen waar de zeerailing in past.
Wat ook gaat is een gaatje boren iets groter dan de diameter van je zeerailing, gaatje verzadigen met epoxy (dun vloeibaar) ondereind van je railing in de olie dompelen en laten uitlekken, railing in het gaatje steken en uitlijnen, laten uitharden. Door de olie pakt epoxy niet op railing en je hebt zo een perfecte passing die niet inwatert.
Je hebt hier wel voldoende hout dikte onder het dek nodig, de onderzijde van de bus/gaatje moet dicht zijn.
Dit laatste heb ik nooit op schaal gedaan.
De ramen van mijn 1/1 boot zijn zo met schroefdraad M4 gemonteerd.
BedanktZeilen zijn mooi geworden.
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. De twee bogen die de 'spaken' vormen liggen idd achter elkaar. Hier moet misschien nog een klein metaalkleurig dopje tussen.Komt er bij de stuurwielen nog een kapje of zo over het midden? Het lijkt nu net alsof ze in elkaar gevouwen zijn. Wel knap om van restmateriaal dit te maken, voor zover ik kan zien zijn ze mooi rond, dat is al een uitdaging op zich, dacht ik.
Dankje. Ik begin het een beetje te leren na veel afkijken hier op het forum. Je moet veel leren met een eerste boot.Dat ziet er allemaal strak en goed doordacht uit.
Maar heb wel een vraagje, moeten de zwaarden door hun eigen gewicht zakken ?