Bouwverslag Windstorm 60

• Topicstarter Topicstarter M.axx
  • Startdatum Startdatum
M

M.axx

Guest
Beste modelbouwers,

Een mooie dag om een nieuw project te beginnen, nieuw jaar nieuw project!

Eerst was ik eigenlijk van plan om een zeilschip te gaan maken, maar na nog eens hard nadenken heb ik toch maar gekozen om een motorboot te gaan maken. Misschien dat ik dat zeilschip later nog eens ga maken.

Ik heb dus gekozen voor de Windstorm 60, dit omdat ik het een mooi jacht vind en er zeer duidelijke en uitgebreide plannen voor zijn gemaakt door Philippe Hof. En dat er zulke duidelijke en uitgebreide plannen bij zitten is natuurlijk heel handig, aangezien dit mijn eerste zelfbouw gaat worden!

Aangezien dit mijn eerste zelfbouw van een zeilschip wordt zal ik zo nu en dan wel wat vragen hebben, en ik hoop dat jullie deze dan kunnen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
M.axx

Beste modelbouwers,

Daarnet ben ik aan de eerste voorbereidingen begonnen voor mijn jacht, zoals de tekeningen uitprinten en een boodschappen lijstje maken voor als ik naar de plaatselijke doe-het-zelf-zaak ga.

img0004jy9.jpg

Dan ga ik morgen naar de plaatselijke doe-het-zelf-zaak, want vandaag is hij hier gesloten wegens Nieuwjaar uiteraard. Hebben jullie misschien nog snel een goed advies, bijvoorbeeld welke lijm of schuurpapier ik het beste kan gebruiken voor triplex/multiplex.

Met vriendelijke groet,
M.axx

Laatst bewerkt door een moderator:
ik weet niet waar je woond ,maar ik heb een zooi multiplex in de garage staan ,en ben zekerweten goedkoper dan de doe het zelfzaak ,maar dan zou je in de buurt moeten wonen !

mzzlss
erik

Beste M.axx

op de foto zag ik dat je de PDF bestanden gaat uitprinten
wees hier voorzichtig mee
de schaal van iedere pdf is anders
veel beter kan je de autocad tekeningen van de site van Phillippe Hof downloaden

ook wij ( ik zelf en mijn zoon) zijn met deze fout begonnen

Kijk trouwens maar eens in dit forum naar de bouwverslagen van de Windstorm 45 en de windstorm 60 van mij en mijn zoon.

succes

Back