Bouwverslag X-ray XB808E

Ik had een probleem met remmen waar ik niet uit kwam. Terug naar Martijn van RC-central en die heeft alles geprobeerd om hem te laten remmen. Na zoeken en telefoneren er achter gekomen dat de regelaar van de Mamba Monster gewoon niet wilde remmen. De regelaar werd direkt door Martijn vervangen en ik ging met een goed remmende auto en een goed gevoel naar huis!! Kijk dat bedoel ik met service en garantie die je krijgt van de Nederlandse modelbouwwinkel eigenaar :D die je niet krijgt van de buitenlandse modelsupermarkt............:(

Service:

Als het uit eigen ervaring is, hoeft het niet te betekenen dat het ALTIJD zo is.
En voor het geval je zelf niet eens ervaring heb, dan is het hele maal niet slim om zulke uitspraken te doen!

Nee dan kan je beter zeggen dat je DENKT, dat de kans dat je goede service krijgt, waarschijnlijk groter is bij een nederlandse winkel, dan ver om de hoek...

Moraal, proppen van nederlandse shops, boven Honkong, , totaal geen probleem! Prima initiatief! Maar graag wel EERLIJK.

Laatst bewerkt:
Even een update.........
Mudguards en motorkoeler :p

IMG_0935.jpg

enne want die service en garantie betreft in MIJN geval krijg IK ALTIJD service en garantie van Martijn en dat denk ik niet dat IS ZO!!

Rijtijd is ong. 10-15 minuten op een volle lipo. Vergelijking met nitro kan ik niet maken want die heb ik nooit gehad en ook (nog) niet samen gereden met een nitro. :D

Back