Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Alex: Dit heb ik gedaan omdat ik vannochtend(Nog niet goed wakker) Per ongeluk het verkeerde stuk Kielvlak weg sneed(Gelukkig alleen de indekking aan de bovenkant) .
Ok, dacht dat er misschien een bepaald idee achter zat, misschien dacht je dat ie sterker werd ofzo :lol:
Maar met wat schuurwerk hoef je er niks van te zien als de folie er op zit hoor.
Wie kan mij vertellen wat het lichste/het beste te gebruiken is voor stuurkabels/stangen voor dit aparaat. Voorgeschreven staan dunne bowdenkabels maar ik vroeg me af of dit niet wat zwaar is???
Ik zie het nu pas, maar ik zou je willen afraden om 3001 servo's in een x-tra 60 te stoppen, gebruik gewoon goede en sterkere servo's voor zulk een kist.
Bijvoorbeeld een 9001, 9202 e.d.
3001 servo's zijn leuk voor trainers en andere wat kleinere kisten, niet voor een x-tra met een spanwijdte van 1.75m.
suc6.