Bouwverslag X-tra 60

@ Alexzzz, Is nergens op gebaseerd............... Ik probeer Pierre alleen uit de tent te lokken. Ik ben erg benieuwd of ie klaar is en of hij al heeft gevlogen en wat zijn bevindingen zijn.

Dus.....tot die tijd wachten we maar af.

Alezzz, doe je volgend jaar weer mee met de x-tra cup? Ik vond het dit jaar zeer geslaagd. Trouwens ik zag op de groepsfoto dat Urlien er ook op stond met een X-tra. Heb haar er niet mee zien vliegen. Betrof dat een technisch probleem?

Gr. Bert

Heej Bert,

Ik had dit jaar op de X-tra Cup een X-tra 2000 en een X-tra 60 bij me. Ik heb het programma met de 2000 gevlogen, en de 60 was eigenlijk meer voor de show mee. Urlien kan wel vliegen, maar heeft te weinig "X-tra ervaring" Ik bouw van de winter een 2e 2000 erbij, en als we tijd over hebben misschien een x-tra 40 voor Urlien. Dan zou ze volgend jaar ook mee kunnen doen. Voorlopig hebben we nog genoeg te doen, we zijn nu ook met een Super Decathlon van Dynaflite bezig.
De X-tra 60 vliegt ook uitstekend, alleen de 2000 heeft net ff iets meer.
Volgend jaar ben ik dus zeker ook weer aanwezig, even Ad Castelijn van zijn troon stoten :P

Grt.

alexzzz,

Lijkt me wel een stunt, "even" van Ad Castelijn te winnen. Maar we gaan ervoor!!

Als de X-tra 2000 beter vliegt dan een X-tra 60, waarom ben je dan van plan om voor Urlien een X-tra 40 te bouwen? Mijn indruk is hoe kleiner hoe moeilijker dat het vliegt. (Ik heb ook met X-tra 40 van Ben mogen vliegen en hoewel het ook goed vliegt, het haalt het niet bij een X-tra 60. En ik ben ervan overtuigd dat een x-tra 2000 nog beter vliegt!)

Gr. Bert

bert berger zei:
Ik heb ook met X-tra 40 van Ben mogen vliegen en hoewel het ook goed vliegt, het haalt het niet bij een X-tra 60. En ik ben ervan overtuigd dat een x-tra 2000 nog beter vliegt!)

Gr. Bert

Kan natuurlijk ook aan mijn bouwkunsten liggen ;)

Tsjah, we hebben nog een nieuwe irvine 53 in doos liggen en die willen we ook een keer gaan gebruiken. Verder heb ik nog dozen vol met standaard servo's die in een xtra 40 passen. Een 2000 zou gelijk financieel voor haar wat onvoordelig zijn, zeker omdat we zo'n beetje alles hebben voor die 40. Ik probeer in ieder geval om deze winter een 2000 en een 40 te bouwen.

Nu weer ontopic :)

Grt.

@ Ben,
Ik denk niet dat het aan je bouwkunst ligt. Misschien meer oefenen (dan eindig je volgend jaar op een hogere positie :hammer: ) Het was ook wel kort dag voor jou. (En dan heb ik je ook nog geholpen met bouwen, anders was het de X-tra cup 2007 geworden).

@ Alexzzz,
Als je inderdaad nog een handvol standaardservo's en een .53 Irvine hebt liggen in doos, dan rechtvaardigd het om een X-tra 40 te bouwen voor Urlien. Pas maar op, als zij de smaak eenmaal te pakken heeft wil ze ook een X-tra 2000..........................
En ik zou haar geen ongelijk geven!!

Groeten Bert

Back