Bouwverslag: Zelf ontworpen Catamaran

Zorg wel dat het een metalen liniaal is anders snij je ook mooie vormpies in je liniaal ;) Verder is het idd niet te hard duwen en voorzichtig met het mes er door. In de lengte richting kan je vaak wel wat harder duwen en wat sneller omdat zo ook de nerf loopt maar dan moet je nog wel oppassen als het hout dunner wordt dat je dan wel rustig doet als breekt het als nog af.

inderdaad metalen lineaal.....ging er ff van uit dat iedereen die dingen gebruikt :oops:

[EDIT: grappig, wist niet dat effuh maar dan zonder de EUH automatisch veranderd werd in even]

Zo heb weer wat gedaan de gedanen dingen zijn te vinden in de eerste post van dit Topic.

Begint nu steeds meer op een boot te lijken :)

eej,

dat begint er al op de lijken joh! hij is wel slagje groter dan origineel zie ik, verder erg netjes

grtz jurriaan 8)

p.s. geen idee waar ik mu in dit forum voor moet stellen, maar ik ben dus jurriaan, ben 18 en kom uit friesland

Jah deze is idd stukkie groter dan die van jou en je ontwerp. Maar het ontwerp is vrij universeel dus kan ook nog kleiner of juist groter, maar ben benieuwd of de vaar eigenschappen straks goed zijn om leuke met de boot te varen :)

ha pasqual,

ik moet alleen nog even de kap afmaken, dan in de epoxy zetten (met glasvezeldoek) en even wachten op mijn bestelling, dan zullen we zien hoe hij gaat.
Mijne gaat op een 700 neo van hopf, robbe navy 570 regelaar en 12 of 14 cellen varen.

@dikkie, ik heb mij daar als nog even voor gesteld :D

grtz jurriaan

Opzich wel goed. Maar er zijn wat dingen tussen door gekomen waardoor het even op de kast niks staat te doen :oops:

Maar wil binnenkort zeker even verder gaan met de boot want is wel een mooie :)

Back