Brain surgery for man hit by wayward toy copter

Zo zie je hoe de pers te werk gaat, de man is ernstig gewond geraakt door "speelgoed" Alle reden dus om dit speelgoed eens onder de loep te nemen en de mogelijke gevaren daarvan breeduit te gaan berichten.
Journalisten moeten immers scoren, anders is het exit...:yes:

Meest erger ik me aan het woord "toy".. die blijven ze maar gebruiken. Alsof ze het er om doen.
Enneuh, shit happens, auto rijden is ook gevaarlijk, een boot kan ook zinken, een trein kan onstsporen, een fiets kun je je nek ook op breken, een balkon kun je vanaf vallen, een trap kan in elkaar zakken en een heli kan een blad af vliegen...

Alles is gevraarlijk. Dood moeten we allemaal toch een keer, beter een blad in je kop dan een enge ziekte met een langzame dood.

Groeten,
Tjerk ;)

Law asked to try the toy and accidentally hit a button on the remote control, causing the helicopter to crash into his head.
Hmmz... het "crash in hoofd"-knopje heb ik nog niet gevonden op mijn zender... Kan iemand me even vertellen welke dat is, dan zorg ik dat ik daar vanaf blijf! ;)

Hmmz... het "crash in hoofd"-knopje heb ik nog niet gevonden op mijn zender... Kan iemand me even vertellen welke dat is, dan zorg ik dat ik daar vanaf blijf! ;)

Die heeft gewoon zijn idle up verkeerd geprogrammeerd :p
Is ni simpel om een 'crash in hoofd'-knop in te stellen op je zender !

Voor de rest sluit ik me aan bij de rest. Zelf een bananenschil kan levensgevaarlijk zijn. Tragisch ongeval.

Back