Brand JePe

Vandaag te horen gekregen dat Jepe Fiberatelier www.jepe.org hoogstwaarschijnlijk helemaal afgebrand is.
Volgende week wordt duidelijk of er nog iets te redden is uit zijn bedrijf en ofdat hij de mogelijkheid heeft om zijn bedrijf voort te zetten.
Het zou jammer zijn als 12 jaar ontwikkeling in electro jets door brand een halt is toe geroepen.
Ik wenst Jepe de komende dagen veel sterkte toe.

Bron www.ed.nl

http://www.ed.nl/helmondstad/2413879/Grote-brand-in-Helmonds-bedrijfspand.ece

Bron www.omroepbrabant.nl

Verslag van JePe begint bij 1:38.
http://www.omroepbrabant.nl/mediaplayer.aspx?object=news&id=92380&mode=audio

Hans

Laatst bewerkt:
Wow, dat is balen zeg...
Ik hoop dat JePe's Atelier onbeschadigd is gebleven....
Maar volgens de nieuwsberichten was het vuur nog een paar keer opnieuw opgelaaid.... :(

Sterkte.

Kwam dit bericht van Erik op RC-Group tegen en dat ziet er niet goed uit.

Is het geen brand schade, dan gaat alles alsnog verloren door het vele water.

Ton

Saterday, 20:28h

The fire has been extinghuised at saterday 18:30h. The fireman are still hosing water into the building for a couple of hours.

Paste:

Grote brand Helmond na 24 uur meester

HELMOND (ANP) - In Helmond heeft sinds vrijdagavond uur een grote brand gewoed in een oud bedrijfsverzamelgebouw aan de Kanaaldijk Zuid Oost. Pas zaterdag rond 18.30 uur kon het sein brand meester worden gegeven, liet een woordvoerder van de brandweer weten.

VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
De brandweer blijft voorlopig nog nablussen omdat de brand eerder ook al onder controle leek te zijn. Het vuur laaide in de nacht van vrijdag op zaterdag enkele keren op. Zaterdagochtend bleek rond 09.00 uur dat er weer sprake was van brand. ,,We blijven er maar water opgooien want we kunnen er niet in. Alles is slecht bereikbaar'', aldus de woordvoerder. Hij vermoedt dat de brandweer nog uren bezig is met nablussen.
De brand was moeilijk te bestrijden omdat het gebouw uit veel hout bestaat en er sprake was van instortingsgevaar. Maar liefst 65 brandweerlieden waren op de been om het vuur te blussen.
De brand veroorzaakte veel rookontwikkeling die richting de binnenstad van Helmond trok. Panden in de buurt liepen rook- en waterschade op. In het gebouw zijn meerdere kleine bedrijven gevestigd zoals een fotostudio, atelier en een bedrijf voor spel-en attractieverhuur. De brand ontstond in een kledingverhuurbedrijf. Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak van de brand is. Bij de brand kwamen geen gevaarlijke stoffen vrij.

hallo

Heb een mailtje gestuurd naar Jepe en hij mij als antwoord gegeven dat hij een doorstart maakt!!
Daarnaast zijn de vliegtuigen voor mallen te maken niet nodig, want hij zei, zoals ik het eruit kan leiden. Dat hij zijn eigen modellen niet kopieerd...

Veel succes JePe!!

grt zeb

JePe

GOED NIEUWS!!!

JePe heeft een nieuw pand gevonden in Helmond om zijn Fiber Atelier weer op te starten!
vanaf ca 7 Maart nieuw adres: Molenstraat 121 Helmond.
:thumbsup:

mvg Zeb

Hoi,

Weet iemand al iets meer over de toekomst van Jepe wat hij van plan is?

Groeten
Roel

JePe gaat zijn mallen verkopen en wil een heel nieuw programma op touw zetten.
De laatste rookschade artikelen kun je bij hem nu voor een prikkie kopen.
Hij is nu aan het kijken voor een permanent pand in Mierlo.

Daarnaast zegt hij dat hij het heel erg druk heeft met de verzekeringen enz.
Dus hij zal niet snel antwoorden op de mail.

Grt Zeb

Jepe

Site en webshop zijn volledig aangepast aan zijn nieuwe modellen.
Ik heb de aangepaste Mirage zijn vliegen en het was weer overtuigend, een schuimjet die er weer behoorlijk over gaat.
Ben benieuwd naar de vliegeigenschappen van de andere aangepaste Jets.

Hans

Na 1,5 jaar niet meer met E-Jets te hebben gevlogen heb ik vandaag de knoop doorgehakt en bij JéPé een Mirage opgehaald!

JéPé heeft de handleiding nog niet helemaal klaar, maar het valt eigenlijk best mee qua bouwwerk, dus hopenlijk is ie snel vliegklaar ...en als het weer volgende week een beetje meezit kan ik hem lekker buiten in de tuin gereedmaken.

Ik ga hem vliegen op 6s (ca. 1200 Watt).

Grtz,
Emile :p

Na 1,5 jaar niet meer met E-Jets te hebben gevlogen heb ik vandaag de knoop doorgehakt en bij JéPé een Mirage opgehaald!

JéPé heeft de handleiding nog niet helemaal klaar, maar het valt eigenlijk best mee qua bouwwerk, dus hopenlijk is ie snel vliegklaar ...en als het weer volgende week een beetje meezit kan ik hem lekker buiten in de tuin gereedmaken.

Ik ga hem vliegen op 6s (ca. 1200 Watt).

Grtz,
Emile :p

Ja ik heb zijn toestellen ook al een keer gezien.
Vind die MiG wel imposant:eek:
Ennu, ondanks wat ze over jepe op andere forums zeggen(over zijn ''Foamies).
Ik denk dat ze met hun mond vol tanden staan als zo'n grote kist met een mooie snelheid voorbij komt!
Ben benieuwd hoe de nieuwe toestellen vliegen.

GrtZ Zeb

Back