Brandstof auto?

hi, ik ben nieuw hier en ben wel geeintreseerd in een RC nitro auto.. nu zoek ik een auto op benzine rond de 100 euro:rolleyes:

zoals: [media=youtube]iTAaNbHlsq4[/media] gewoon aan het touwtje trekken-> starten en rijden dus niet met gloeicaps of hoe di dingen heten. of moet dat per-se?;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou als ik jou was eerst eens beginnen met het doorlezen van het forum en gebruik maken van de zoekfunctie ..

D'r zijn hier al genoeg beginners geweest die hier precies dezelfde vragen hebben gesteld ;)

Wat je budget betreft kan ik je meteen uit je droom helpen ... Helaas :!: dit gaat niet toereikend zijn .

Laatst bewerkt:
helaas, in duitsland lagen ze in de rekken voor ongeveer 100 euro..:puppydogeyes:

had ik er nu toch maar 1 gekocht:-(

Laatst bewerkt:
Ik durf dan toch wel met enige zekerheid te zeggen dat het geen brandstof was en al helemaal niet compleet ..... Zelfs de gemiddelde electro kost je al 100,- KAAL

De "goedkope" chinese auto'tjes kosten je al snel het dubbele ...

100,- zal je misschien op marktplaats lukken , maar het risico dat je dan de ellende van een ander koopt is heel groot.

Zelfs op marktplaats kost een beetje tweedehands auto al gauw 150,- a 200,- euro ;)

Ik zoek ook nog een Ferrari 1:1 F40, voor een paar 100 euro...?
Dat gaat je niet lukken, zeker een brandstof, want je moet ook nog starten hé, met een glowdrijver, batterijtjes erin?
Ook voor elektro, zul je toch ook weer een keer de boel moeten opladen?
Helaas, stop maar met dromen...
Dromen zijn bedrog....

Zoals ik al aan heb gegeven kost een kale electro (enkel de auto :!:) je al snel 100,- vaak nog iets meer .. Dan heb je verders nog niks en loopt ie ook niet hard maar een kilometertje of 30 ... Mits je de rest van de spullen aanschaft ;)

Hey Desjack , klaar voor een nieuw seizoen RCWestland :?: ;)

Als je zo'n Ferrari gevonden hebt laat het me dan ff weten , wil er ook nog wel 1 :D ;)

hi, ik ben nieuw hier en ben wel geeintreseerd in een RC nitro auto.. nu zoek ik een auto op benzine rond de 100 euro:rolleyes:
Dat zijn twee compleet verschillende dingen, wil je Nitro of benzine?

Gebruik eerst de zoekfunctie even, dan kun je heel veel van je vragen al zelf beantwoorden, kijk hier maar eens...

Voor €100,- ga je niks fatsoenlijks vinden helaas en al helemaal niks nieuws. Hou er rekening mee dat je ook een zender en een berg extra's (servo's, kabels, accu's, acculader etc. etc.) nodig hebt!

Dus... lees onderstaande topics maar eens door Dan weet ik zeker dat je een stuk wijzer geworden bent. Als je na een beetje huiswerk nog vragen hebt, zal je hier aan alle kanten geholpen worden. ;)

Succes:p

Niet overdrijven, Sommige bigscale RTR sets komen al voor een 600-700 euro....

Bij de Conrad heb je voor 100 euro een P190 2wd chassis met motor, als je er dan nog een besturing, body en startbenodigheden bij haalt gaat het al richting de 200 euro.
Dan heb je voor die 200 euro als betere keus een Kyosho Fazer welke met direct al met 4wd komt

volgens Roelofs advies en kijk op www.conrad.nl dan krijg je een gevoel wat het ongeveer kost

hier staan auto's vanaf 199 euro ready to run.

voorbeeld is:
1:10 KYOSHO PURETEN SUBARU IMPREZA 4WD
Bestnr.: 231319 - 89 prijs: 199,00 EUR

Voor een winkel in jouw regio kun je het beste kijken op http://rcauto.startpagina.nl/

Laatst bewerkt:
Back